Anders 1920-tal
Vanha talo, jossa korkea tiilinen savupiippu, maalaismaisemassa. Etualalla polkupyörä ja syksyinen puutarha.

Olen muuntamassa vanhaa pannuhuonetta verstaaksi. Koska se on ollut vanha pannuhuone, savupiippu on erittäin korkea. Nyt kun pannuhuone on poistettu, korkea savupiippu ei enää palvele mitään tarkoitusta ja mielestäni se näyttää suhteettomalta. Joten nyt kysymys kuuluu: miten minun pitäisi lyhentää savupiippua? Ajattelin vuokrata nostimen ja työskennellä ylhäältä alaspäin. Pitäisikö minun käyttää talttavasaraa irrottaakseni tiilet? Jos käytän, mikä iskuvoima (joule)? Käytänkö kulmahiomakonetta leikkaamaan sauman pois ja sitten irroitan sorkkaraudalla? Jos käytän, mikä levyn halkaisija ja mikä levy? Leikkaanko puukkosahalla?

Kiitollinen vastauksista! Lähetän mukaan kuvan.

Jos sinulla ei ole käytössäsi nosturia, joka voi laskea koko lisäosan kerralla, hakkaisin sitä alas kierros kerrallaan.

Anders 1920-tal
Kiitos! Mutta koputa alas millä työkalulla?

Tuon voit todennäköisesti naputtaa alas kierros kerrallaan käsivasaralla ja talttapäällä, pahempaa se ei yleensä ole. Jos sinulla on järki bonntur, voit myös käyttää uudelleen plåttäckningen.

• Tykkään
Anders 1920-tal ja 1 muu
  • Laddar…
Näyttää siltä, että lisärakennus näkyy selvästi kuvassa.

Olin vuokrannut moottorisahan ja sahannut kohtuullisen korkeisiin paloihin, sitten käyttänyt henkilönostinta nosturina ja laskenut ne maahan. Jos olet erityisen uhkarohkea, käytä nosturia maasta käsin ja ota suuria paloja. Ne ovat yleensä määritelty noin 180-225 kg henkilönostimissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.