O
onetrickpony: [citat] Toimiiko se hyvin kiven ja muovin kanssa?
6 vastausta · 3,1k lukukertaa
R
riickard: Joo, tiedän, että se on hieman liian karkeaa, mutta olen saanut hyväksynnän lattialämmityksen toimittajalta, vaikka olen tietoinen, että se ei ole optimaalista. Ystävällisin terveisin
2 vastausta · 926 lukukertaa
E
Er.Am: Hei, nyt on ollut rakennusinsinööri katsomassa, eikä se ollut lainkaan kantava seinä! kiitos kaikesta inputista!
14 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
J
jaeger77: Olen juuri sijoittanut ja täyttänyt Intex 400 cm Intex -teräsputkiallasta. Olen asettanut sen noin 50 cm etäisyydelle talon seinästä. Talo on rakennettu -67 ja siinä on kellari, jossa on muuratut seinät. Voiko tämä olla huono ajatus lisääntyvän maapainon vuoksi, joka nyt syntyy? Sehän on 12 m3 jakautunut 14,5 m2 alalle, eli noin 800 kg/m2 täällä.. (Sijoituksen epäsopivuus
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
B
bellman83: [citat] Miten sujui valtava projektisi, eikö sen pitäisi olla vihitty käyttöön tähän mennessä?
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
Darling McFluff
Darling McFluff: [citat] Okei, hyvä ottaa huomioon jatkossa.
19 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Z
Zedic: [citat] Kiitos paljon vastauksesta
2 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
Z
zzoink: jotta saisit sopivat portaat, joihin ei kompastu, kannattaa askelmat olla 250 mm syviä, mikä tekee portaista 50 cm syvät. piirsin nopeasti Sketchup-ohjelmalla piirustuksen siitä, miten olisin rakentanut sen, olisin käyttänyt MDF:ää ja tehnyt kolme runkoa. mittojesi mukaan portaat voidaan tehdä paljon matalammiksi ja askelmat noin 15 cm syviksi myös.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
j-e.m: OK kiitos, en vaaranna tekemäämme työtä, viikko saa riittää :-)
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
bus_pojken
bus_pojken: Tiettäväkseni ei ole ongelmia. Ajattelin, että ehkä on vähemmän lämpöhukkaa, jos ei ole plintgrund.
2 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
andreascarlsson
andreascarlsson: [citat] Laudan kiinnittäminen taakse on juuri mitä ajattelen, mutta metallista – silloin se ei veisi juuri lainkaan tilaa.. Ehkä todella pitkä L-kulma yksinkertaisesti, mielellään valkomaalattu....?
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
apotekarnes
apotekarnes: Katso https://halsinglandsallmogegolv.se/ heillä on leveitä lankkuja.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
Johan Gunverth
Johan Gunverth: Älä unohda myös liimata säätölaudat kiinni. Pelkkä ruuvaus on kiinnitys, joka voi alkaa narista, jos tulee pienintäkään virhettä. Liima estää tämän. Käytä mielellään talviliimaa, joka on hieman kovempaa.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
E
el_richard: [citat] Mihin päädyit lopulta?
14 vastausta · 4,1k lukukertaa
L
linuslinuslinuslinus: Jännittävä ketju! korjasitteko avauksen sisäänkäynnissä?? Näytä mielellään joku kuva siinä tapauksessa, kiitos!
10 vastausta · 6,7k lukukertaa
·
M
mangeroffe: [citat] Me tasoitettiin ja maalattiin kun muutettiin sisään kymmenen vuotta sitten, eikä se ole vielä halkeillut, joten pidetään peukkuja, että liikkuminen on loppunut.
6 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
C
cpalm: Kyllä, kipsilaasti käyttäytyy monin tavoin eri tavalla kuin kalkki- ja sementtipohjaiset laastit, jos on tottunut niihin. Mutta on vaikea erehtyä erottamaan puhdasta kipsiä ja kipsilaastia (kipsi + hiekka). Ja hinta, pakkauskoko ja ostopaikka kertovat myös siitä.
7 vastausta · 3,3k lukukertaa
Höghus
Höghus: Appiukko, joka kerran asensi laatat, yllätti tänään, +90 mutta oli varma, että ne olivat kivilaatuja olevia akustiikkalevyjä. Laattojen kuvio oli tehty koneella, jonka valmisti Stenlund & Söner. /Höghus
5 vastausta · 4,5k lukukertaa
·
Isakare
Isakare: Tärkeää tätä materiaalia työstettäessä on lopettaa, kun se pysähtyy, eikä vetää "vähän lisää" kuten tekee mielellään esim. puussa. Sekä turboplugi että kevytbetoniruuvi pysyvät kuin tauti, ne eivät irtoa oikein asennettuna.
21 vastausta · 7,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kyllä, uskon, että se on kohtuullinen johtopäätös.
5 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
Buildgates
Buildgates: Kiitos kattavasta vastauksesta! Sitten tulee 25 mm tuuletusrako, jossa on tuuletus sekä räystäällä että harjalla!
13 vastausta · 7,7k lukukertaa
·
joakim_j
joakim_j: Hei! Minun pitäisi pian, toivon mukaan, saada uusi kellarilattia valetuksi ja sitten nostaa muutama seinä. En oikein osaa päättää, miten minun pitäisi tehdä. Lattialämmitys kulkee vähän miten sattuu (loi lattialämmityksen, kuten tapaan sanoa), joten haluan mieluiten välttää poraamista lattiaan, jos mahdollista. Haluan myös mieluiten rakentaa seinät koolauksilla, koska niihin on
0 vastausta · 902 lukukertaa
C
Anonymiserad 284245: [citat] Oletin, että hän tarkoitti sitä, mitä joku kutsui T-paneliksi. Samasta aiheesta oli keskustelu myös jokin päivä sitten. Se on lovi takapuolelta jokaiselta sivulta pitkin.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
nimhed
nimhed: [citat] Miten saatoin ohittaa sen? :D
11 vastausta · 1,7k lukukertaa
raveper
raveper: Kiinnitä pala levyä oviin, joka pidentää niitä.
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
N
Nyfiknast: Minulla on 36 kuutiota koivupuuta noin 30 metrin päässä kellarirappusesta, joka johtaa pannuhuoneeseen, missä puut pitäisi säilyttää. Tämä 30 metrin matka koostuu 20 metristä avointa aluetta pihasoralla ja loput 10 metriä on noin 130 cm leveä sorapolku, joka kulkee talon vieressä. Minulla on 2 kottikärryä ja tapaan laittaa Osb-levyn kellarirapulle ja kaataa kottikärryn suoraan
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
Lulaua
Lulaua: Näyttääkö kesäkoululta? Eikö teillä ole opettajaa, joka voi opettaa teille tämän?
1 vastaus · 978 lukukertaa
F
fsn: [citat] En tiedä, mitä yrität sanoa, mutta et varmasti tunne minua, en välitä kalsareistasi enkä tiedä, kuka Fariidh on.
24 vastausta · 53,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kuormituksen kannalta riittää 90x90, mutta mitoitus tulisi valita palkin leveyden mukaan, jotta saadaan järkevä tuki. Muista, että pylväiden on seisottava pisteissä, jotka kestävät suuren pistekuorman, joka on tapauksen - lähempänä 30 kN, eli noin 3 tonnia kappaleelta.
14 vastausta · 6,1k lukukertaa
·
B
Bomullstuss: Hei, Minulla on 4 kg painava kristallikruunu, joka pitää kiinnittää olohuoneen betonikattoon. Olen täysin aloittelija, mutta aion pyytää apua ihmisiltä, jotka osaavat paremmin, kun on aika tehdä käytännön työ. Mutta ennen sitä haluan tarkistaa, että olen ymmärtänyt tämän oikein... Tarvitsenko jotain muuta kuin seuraavat...? Iskuporakone Mahdollisesti keskiöpiste Kiinnitys,
0 vastausta · 879 lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.