P Sandinge sanoi:
Voittajat löytävät ratkaisuja! Näkevät mahdollisuuksia siellä missä muut näkevät ongelmia!
RAKASTAN innostusta!

Miten on mennyt??

Tällainen ketju on aina mielenkiintoinen. Olin myös ajatellut valaa itse, mutta päätin rakentaa gabioneilla sen sijaan. Sain täysin hurjan tarjouksen L-lohkosta muurilleni, se olisi maksanut lähetyksen ja nostamisen paikan päällä nosturiautolla noin 200 000 kruunua, vastaava muuri gabioneilla maksaa minulle 25 000 kruunua... Valetun muurin arvioimme maksavan jossain 15-20 000 kruunua, mutta se jätettiin pois johtuen monimutkaisuudesta valaa 20 metrin pitkä ja 2 metrin korkea L-tuki, jossa on kulma toisessa päässä.

J jhenrikj sanoi:
Valumuottien rakentaminen tällaisille projekteille on sekä vaikeaa että kallista.....Pohjassa olevat muotit joutuvat kestämään valtavaa painetta.
mutta uskon, että ne valetaan yleensä makuuasennossa.

silti hankalaa. Eräs tuntemani henkilö valoi omansa, mutta parin vuoden kuluttua ne halkeilivat kulmasta..

• Tykkään
kentauren
  • Laddar…
F
E Erik Salhammar sanoi:
mutta luulen, että ne valetaan yleensä vaakasuorassa.

Silti se on hankalaa. Eräs tuttu valoi omansa, mutta parin vuoden jälkeen ne halkesivat kulmasta..
..... kuten hän kirjoitti myös viestissä #7 28Hel 2012

• Tykkään
Fadai
  • Laddar…
Luulen, että Herra P S on varmaankin päätynyt "hiljaisten todistajien hautausmaalle" hänen suurentuneen innostuksensa jälkeen valaa niitä superstora möhkäleitä itse... :geek: Kaikki insinöörit eivät voi olla voittajia ja löytää ratkaisuja... :seenoevil:

F fsn sanoi:
..... kuten hän myös kirjoitti viestissä #7 28Feb 2012
yksi piste sinulle tästä. Ja jos tunnen sinut kuin likaiset kalsarini, vaihdat ne nopeasti Trisslottiin tai kahteen. Jaa voitto Fariidhmelle.

T tobbbias sanoi:
Uskon, että Herra P S on todennäköisesti päätynyt "hiljaisten todistajien hautausmaalle" hänen suuren innostuksensa jälkeen valaa niitä todella suuria möhkäleitä itse... :geek: Kaikki insinöörit eivät voi olla voittajia ja löytää ratkaisuja... :seenoevil:
jos ei satu olemaan betonivalimon omistaja, ostaa nämä jutut. Insinööri tai ei.

murskekivi on kauniimpaa kaikilla tavoilla. Jos tekee nämä itse, ne ovat lisäksi halvempia. Mutta silloin täytyy olla pääsy internettiin.

F
E Erik Salhammar sanoi:
yksi piste sinulle täten. Ja jos tunnen sinut kuin likaiset kalsarini, niin vaihdat ne nopeasti itsellesi Trisslotin tai kaksi. Jaa voitto Fariidhin kanssa
En tiedä, mitä yrität sanoa, mutta et varmasti tunne minua, en välitä kalsareistasi enkä tiedä, kuka Fariidh on.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.