2 019 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Kirjahyllyhylly joka taipuu
Jäsen
· Västra Götaland
· 780 viestiä
Minulla on joukko Billy-kirjahyllyjä, joilla kaikilla on sama ongelma - Hyllyt taipuvat.
Olen miettinyt tähän ratkaisua melko paljon, aina jyrsimällä uran ja asettamalla jonkinlaisen raudan, siihen että ruuvataan metallilista jokaisen hyllyn alapuolelle. Vaihtoehto 1 on aikaa vievää mutta tulee hyväksi, vaihtoehto 2 on yksinkertainen, mutta tulee näkymään. Ja vaatii siksi jonkinlaisen tyylikkään metallipalan - sellaista en ole vielä löytänyt.
Onko jollain samanlaisia ongelmia ja onko löytänyt ratkaisun?
Olen miettinyt tähän ratkaisua melko paljon, aina jyrsimällä uran ja asettamalla jonkinlaisen raudan, siihen että ruuvataan metallilista jokaisen hyllyn alapuolelle. Vaihtoehto 1 on aikaa vievää mutta tulee hyväksi, vaihtoehto 2 on yksinkertainen, mutta tulee näkymään. Ja vaatii siksi jonkinlaisen tyylikkään metallipalan - sellaista en ole vielä löytänyt.
Onko jollain samanlaisia ongelmia ja onko löytänyt ratkaisun?
Minulla oli samanlaisia ongelmia kirjahyllyn kanssa. Lämpimällä säällä hyllyt notkahtivat! Ratkaisuksi tuli ruuvata pitkät ruuvit kirjahyllyn pitkän sivun läpi, hyllyjen läpi. Sitten kiinnitin laudan hyllyjen alapuolen takareunaan ja takaseinään. Ei se kaikkein siistein ratkaisu, mutta se toimi.
Jäsen
· Västra Götaland
· 780 viestiä
Jäsen
· Västra Götaland
· 780 viestiä
Laudan kiinnittäminen taakse on juuri mitä ajattelen, mutta metallista – silloin se ei veisi juuri lainkaan tilaa.. Ehkä todella pitkä L-kulma yksinkertaisesti, mielellään valkomaalattu....?thomas33 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi