Matti_75
Matti_75: Jos haluat rakentaa uudelleen levyillä, kiinnitä LP50-teräsprofiilit molemmille puolille sopivan syvälle, jotta jää tilaa plyfa/osb ja minerit kylmälle puolelle sekä plyfa/osb lämpimälle puolelle. Aseta muovikalvo plyfan ja kipsin väliin lämpimällä puolella ja täytä tila eristeellä.
6 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
J
JF.: Näin tämän kiinnityksen https://www.altanbygge.nu/produkt_detalj.php?ID=62&Cat_ID=8#prettyPhoto Se säästäisi minulta paljon työtä. Mutta kysymys on, kuinka tukeviksi pylväät tulevat, mitä mieltä olette?
0 vastausta · 627 lukukertaa
Amazonic
Amazonic: En löydä sellaista Bauhausista tai K-raudasta, jotka ovat lähimpänä minua. 25mm paksuinen, leveys ei niin tarkka, sahattu riittää hyvin. Olenko sokea?
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Rakennuskulmat ovat tosi rumia, eikä niitä voi naamioida maalaamalla, joten jos on vähänkään esteettistä silmää, niitä ei käytetä näkyvissä rakenteissa. Vinonaulaus, tappiliitos, uurreliitos jne. ovat klassisia menetelmiä.
3 vastausta · 1,9k lukukertaa
T
Tacobob: Aion vaihtaa muovikaton verannalla ja ajattelin, koska kantolinja on asennettu ulommaiseen paneeliin, saada alle tiputuslevyn estämään sateen pääsy paneelien väliin. Minulla on kuitenkin vähän tilaa, koska parvekkeen kantolinja on kiinnitetty juuri muovikaton yläpuolelle. Katso kuva. Onko teillä vinkkejä, miten voisin tiivistää parhaiten? Kantolinjojen siirtäminen ei ole
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Oldboy
Oldboy: Sanotaan, että jos maalaa ohuesti 2 kertaa, se pysyy melko hyvin. Vaikka monilla puutavarakaupoilla näyttää olevan huono valikoima sahattua kotona, on olemassa std-materiaalia, jota voi tilata.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Hyönteisverkot kaikilla aukkoilla. Mutta on vaikeaa pitää ampiaiset ulkona. He tarvitsevat vain pienen aukon. Oksanreikä tai jos jotkut paneelilaudat vääntyvät tai taipuvat, koukistuvat jne., voi syntyä rakoja. Normaalisti ne eivät kykene aiheuttamaan niin paljon vahinkoa. Silloin jyrsijät ovat huomattavasti pahempia.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
H
hrt: Rakennan ensimmäistä terassiani ja runko on melkein valmis, mutta alan epäillä rakennetta, tarvitsen vähän palautetta siitä, mitä minun pitäisi parantaa. Terassi on 12 x 3,7 metriä ja se lepää betonilaatoilla. 120 mm kertopuut 60 cm jaolla, joiden päälle tulee 28x145 terassilauta. Nyt alan epäillä ja on pari asiaa, joista olen huolissani. 1. Jänneväli Tällä hetkellä on 3
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
P
Petra66: Hei Kiitos avusta Olen nyt käynyt ostamassa uuden bitin peittääkseni reiän Terveisin Petra
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
C
C.Lundin: Sudenkorento ei ole samanlainen siihen suuntaan yksinkertaisesti. Ne eivät ole suorakulmaisen särmiön muodossa.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
ogrens
ogrens: Hei Olen ajatellut rakentaa uuden portaan talon takapihan terassille ja minulla on vähän/tai ei lainkaan kokemusta nikkaroinnista, mutta joskus onhan aloitettava? Löysin tämän "piirroksen" netistä, mutta se puuttuu tietoa siitä, kuinka paljon materiaalia kuluu. https://bolist.se/guide/entretrappa/ Uskallanko ryhtyä tähän projektiin, kun siitä puuttuvat mitat yms.? :/ Olin ajatellut
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
L
lyft: Hei! Nyt kun olen poistanut maalin, näen halkeaman noin 10 cm pitkän, puuportaan runkopuussa (en tiedä mikä puulaji). Ajattelin tietysti täyttää halkeaman jollakin, mutta kysymys on millä? Olen ostanut puukittiä pienempiä virheitä ja reikiä varten, mutta mitä täyteainetta pitäisi käyttää halkeamaan? Luin, että joku oli käyttänyt epoksia tähän. Mutta mitkä tuotteet ovat
0 vastausta · 733 lukukertaa
N
nht1: On edelleen paljon säädettävää. Otin kuvan, joka näyttää miltä se näyttää oven suurimmilta osin. Katsotaan, milloin sahaan kehyksen.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
H
harrry: [citat] Esimerkiksi vanhassa keittiössä, jossa kiiltävä katto, pesisin aina katon, vaikka maalaisin ammattilaismaalilla...
13 vastausta · 24,2k lukukertaa
Jonatan79
Jonatan79: Luulen, että joudutte asettamaan pystysuoran limipuun siihen, missä ne vaakasuorassa olevat kohtaavat valitettavasti. Ottakaa yhteyttä kattotuolimyyjään, tarvitsette kuitenkin rakennuslupapiirustukset kantavuudelle.
1 vastaus · 5,1k lukukertaa
·
Larsa
Larsa: [citat] Joo, se toimii kyllä, mutta meille, jotka tiedämme miten sen pitäisi olla tehty, se vähän sattuu silmiin :D
7 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
GoC
GoC: [citat] Miksi niin, mahdolliset haitalliset aineet ovat ehdottomasti vähentyneet vuosien varrella. Ja ennen kaikkea ne ovat lattiarakenteessa, eivät talon sisällä ja siellä alhaalla et kuitenkaan ole koskaan. Käytä osa rahasta hieman parempaan ilmanvaihtoon sen sijaan.
6 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
B
Blixtmaskin: Kanon, kiitos vinkeistä, pitää katsoa jos joku myy uv-beständig film.
4 vastausta · 3,1k lukukertaa
L
Lewdis: Aion asentaa vaakasuoraa sileää seetripaneelia taloon. Paneeli tulee olla täysin kiinni kuvan mukaisesti. Joten kysymys on, kuinka asetan naulat/ruuvit kiinnittämistä varten. kiitollinen avusta ruuvi/naula valinnassa tähän. Sen on oltava reunan alla, jotta seuraava lauta tulee täysin tiiviisti. riittääkö yksi naula 60 cm välein seetripuuhun vai liikkuuko se?
0 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
D
Derbyboy: Ymmärrän, että raudoitus on tärkeää, mutta juuri maahan kaivettujen terassiperustusten tapauksessa se ei ehkä ole yhtä tärkeää kuin korkean betonipilarin yläpuolella maanpintaa. Päädyin raudoittamaan 2-3 kpl 10mm raudoitus jokaista valumuottia (15-20 cm) kohden. Missä mahdollista, ankkuroin raudoituksen kallioon. Muutoin painoin raudoitustangon 20-30 cm maan sisään itse
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
Ulltand
Ulltand: [citat] Neiden pitäisi järkevästi lisääntyä, mutta toisaalta raskaampi katto ei liiku yhtä helposti inertialain vuoksi.
12 vastausta · 4,5k lukukertaa
·
J
justusandersson: Käyttäen saxtakakeroita ja W-takakeroita yksikerroksisessa talossa ei ole tarvetta kantaville sisäseinille. Paras äänieristys saadaan yleensä kaksois- ja siirretyllä paarrekonstruktiolla. Ei ole syytä käyttää paksumpia paareita kuin 45x70, mutta itse konstruktion takia tarvitaan hieman tilaa.
9 vastausta · 6,6k lukukertaa
yonna
yonna: Ainoastaan saippuapesu, sekä askelmat että sivut. Näyttää samalta nyt 15 vuoden jälkeen. Lisäksi raskaat koirat juoksevat ylös ja alas - koiria, joilla on hirveät kynnet, jotka jättävät jälkiä. Nämä jäljet katoavat, kun kastelee vähän enemmän.
10 vastausta · 10,0k lukukertaa
·
raveper
raveper: Ja merimetsoja.
12 vastausta · 7,4k lukukertaa
E
Espen K: Käytän vain lapiota. Ota inspiraatiota. tästä videosta. [MEDIA=youtube]up8M8RWz1-0[/MEDIA] Vinkki on, että älä kaada kaikkea vettä kerralla sisään (määrä löytyy pakkauksesta), ei saa olla liian märkää, yleensä siitä tulee kosteampaa ajan myötä. Sekoita mieluusti hieman pidempään kuin meidän englantia puhuva ystävä. Onnea matkaan!
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
Mazen
Mazen: [citat] Ei pidä mennä merta edemmäs kalaan :D
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
-RB-
-RB-: [citat] Kyllä, olen samaa mieltä. Suodattimet ovat tietysti aina suositeltavia. Mutta jos käyttäytyy hiukan järkevästi - sekoittaa ulkona, seisoo tuulen yläpuolella, pidättelee hengitystä kun pölyää eniten - niin ei saa paljon pölyä päälleen tai sisäänsä. Jos työnä on seistä ja sekoittaa betonia joka päivä, niin onhan suodatin itsestäänselvyys. Olen erittäin tarkka
13 vastausta · 6,5k lukukertaa
A
Argastesnickaren: Ei ongelmaa, rakenna vain seinä tavalliseen tapaan. Kun otat kipsilevyjä palkkiin asti, näyttää siltä, että voit laittaa kipsiä palkin ohi, jotta seinästä tulee yhtä paksu kuin olemassa oleva.
1 vastaus · 3,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.