Dannelarsen
Dannelarsen: Aah, tajuan!
15 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
Dannelarsen
15 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
E
ErAr: Olen samaa mieltä, ero on, jos levy on keittiössä esimerkiksi mielestäni. Aion tiivistää sen tällä viikolla/viikonloppuna. Olen katsonut myös sitä tai Stenfix 100+, olen kuullut, että se on hyvä.
10 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
Carl Emilsson
Carl Emilsson: Kiitos vastauksesta :) On pakko käyttää droppbleck.. Seuraava kysymys.. Olemme pukemassa taloa lockläkt:llä, jotta se vastaa päärakennusta. Tarvitseeko täällä myös asettaa droppbleck päätyyn? Vai riittääkö se, että pukea talo lockläktpaneelilla ja sitten maalata huolellisesti? Ensimmäinen kuva näyttää päädyn, siihen tulee paneelia sekä ylhäältä että alhaalta. Toinen
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Campar
Campar: Olin "päällystänyt" tikkaat terassilaudalla. Nopeammin kuin kauniisti! =)
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
D
Danne_83: [citat] Joo, on kyllä viisasta kysyä hintaa. Aiemmin kun olen kysynyt, hinnat olivat samalla tasolla kuin rakennusliikkeellä ja vastaavilla. Nyt kuitenkin tiettyjen materiaalien puute saattaa tarkoittaa, että hinnat eivät juuri laske tällä hetkellä. Kun ajattelen asiaa, niin pieniä levyjä on kyllä fiksumpaa käyttää, tiedän miten hankalaa on pyöritellä täysikokoista kipsilevyä.
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
L
Ljunkis: [citat] Toinen teräspalkki. Arvaukseni on, että se tukee yläkerran lattian palkkeja.
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
T
Tovin: [citat] Råsponten rakentaa 20 mm. Joten Oletan, että tila on 150 mm sijaan 170 mm. Ehkä 170 eristys onnistuu silti tehdä?
8 vastausta · 6,9k lukukertaa
G
Gabbe1: Välirossipohjassa kutterinlastut/sahanpuru ovat parempi valinta, jos ensisijaisesti halutaan eristää ääntä vastaan.
4 vastausta · 2,3k lukukertaa
U
Ulf.T: Hei. Olemme parhaillaan remontoimassa olohuonettamme, jossa on avotakka, ja haluamme siistiä hormia. Olemme repineet pois kaikki vanhat tapetit, joita aiemmat omistajat ovat laittaneet siihen. Toisella puolella olemme päässeet alkuperäiseen rappaukseen, joten ajattelen, että siihen voi vain levittää uutta rappausta, koska olen ymmärtänyt, että kalkkirappaus on paras valinta, koska se
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
Mazen
Mazen: https://www.byggmax.se/glespanel-28x70-p08128070?gclid=EAIaIQobChMI_d7ci5eb8AIVl9GyCh0fWwDyEAQYASABEgLfp_D_BwE#914=33070
8 vastausta · 2,2k lukukertaa
K
K-MS: [citat] Voi ei... se oli todella surullista...
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
A
Albireo: Hei! Toiveeni on luoda tila laajennuksen alle. "Keskellä" on tuki (joka täytyy poistaa). Ajattelin vaihtaa tämän tuen liimapuupalkkiin / HEA-palkkiin (tai vastaavaan). Miten tämä palkki voidaan laskea? / asentaa? Toiveena on ratkaisu, jossa on mahdollisimman matala rakennekorkeus. Palkki ei myöskään saa olla "liian raskas". Yritin löytää ratkaisua byggbeskrivningar.se-sivustolta
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
Ahmada
Ahmada: [citat] Tästä olen samaa mieltä!
6 vastausta · 1,8k lukukertaa
R
runnemo: [citat] Ja, niin minä tarkoitin. Annoin klossien olla paikoillaan, kunnes kiinnitän tolpat. Kiitos vinkeistä, tuli loistavaa. Niin suoraa kuin vain mahdollista muutaman hieman vääntyneen tukipuun kanssa ;)
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
Violina
Violina: [citat] Jotain on siis opittu lukemalla orjallisesti viestejäsi täällä foorumilla :love:
9 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
J
Jdel: [citat] Suuret kiitokset palautteesta!
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
M
matgre: [citat] Mahtavaa! Sitten purku alkaa huomenna, suuri kiitos avusta!
4 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
Krille-72
Krille-72: [citat] Jos käytät 30 cc runkoa ja asennat 15 mm märkätilavanerin, se kestää kommodin. Jos et ole suunnitellut oikeaa möhkälettä. Silloin sinun pitäisi lisätä lisätukia takana. Muuten 15 mm vaneri lasketaan yhdeksi suureksi tuennaksi.
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
A
Amatörhusarn: Okei! Kiitos vastauksesta :)
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
P
Petervh: Minkä tuotteen suosittelette suurempien seinälaastin reikien korjaamiseen, jotka ovat irronneet vanhojen sokkeleiden poistamisen jälkeen? Finja Laga Vägg? Vaihtoehtoja? En halua käyttää hienompaa ja kalliimpaa Scotte LH + jota aion käyttää muissa paikoissa.
0 vastausta · 783 lukukertaa
·
Huddingebo
Huddingebo: Laminaattilattia tuntuu paljon kylmemmältä kävellä kuin parketti ja puulattia.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
M
maria01: Totta kai voit säästää den gamla.
4 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
M
4 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
O
Oestergaard: Ok, sitten se on 11,65kn eteenpäin ja sitten 5,825kn keskellä, ajattelen!
8 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
alebo611
alebo611: [citat] Noin 1 m maan yläpuolella, osittain kallion tukemana. Koko 3x5 m.
8 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
HammarClark
HammarClark: Toki se ehkä onnistuu 25x36 koolauksella, mutta muutaman euron säästämiseksi en tekisi niin! Muutenkin hankalaa kävellä katolla ja pelätä, että katkaisee koolauksen rakentamisen aikana. www.traguiden.se/konstruktion/konstruktionsexempel/tak/underlag-av-trapanel/tak-med-tegelpannor/laktning/ 25x48 on suositus träguiden mukaan, joka on perillä asioista. Rakentamissani katoissa olemme
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
Z
Zimmermann75: Olen poistamassa takkahuoneen...lähes kaiken. Aion asentaa mekanisesti tuuletetun lattian Nivelliltä uuden takkahuoneen "rungoksi". Kuitenkin mietin tätä tiiliseinää. Anticimexin mukaan (puhelun jälkeen) sen voi jättää paikalleen - jos se jätetään sellaiseksi kuin se on, eli että takana oleva kellarin perustus hengittää hyvin sen läpi. Suolakertymät eivät ole vaarallisia, ne
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
Snowcinderella
Snowcinderella: [citat]
11 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Snowcinderella
11 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
B
bygges: Minä vahvistan talon seiniä, joissa on heikkoja seisovia 45-koola sisäseinässä. Ne seinät, jotka olen itse tehnyt, olen äänieristänyt kivivillalla ja sitten asentanut kipsilevyt vaakasuoraan (koola 60 cm ja kipsilevyjä on saatavana enintään 90 cm leveinä, joten on kätevää, että niitä tulee 90+90+60 = 240 cm). Painavia ja hieman hankalia työstää, mutta nämä seinät ovat
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
Grillen
Grillen: Aion tasoittaa kellarin seinän ja olen ostanut metallisia vedonohjaimia, jotka asetan 1-1,5 m välein. Kun katson Webertin videota siitä, miten käyttää heidän kipsiä, he eivät sano, pitäisikö vedonohjaimet poistaa kuten tavallisen rappauksen kanssa. Miten te teette, jotka käytätte näitä tai olette käyttäneet niitä, jätättekö ne paikoilleen vai poistatteko ne? Aion laittaa
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
Lasse712
Lasse712: Minulla on samanlainen projekti. Noin 40 neliömetriä. Ajattelin ensin asentaa kiinnityksellä. Sitten jalkatukien kanssa. Mutta minulla on vain 5 cm korkeus, jolla leikkiä 4 metrin matkalla, johon haluan kaadon. Voidaanhan asentaa graniittilevyt jalkatukien päälle. Nyt mietin, että vain asettaisin ne löysästi suoraan olemassa oleville valetuille laatoille. Jotain pehmeämpää pari
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.