1 587 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Kummallisia terassipilareita?
Se olisi noin 3x5 m, ajattelin. Yksi pilari on 1,1 m korkea, joten ne kaivetaan varmaan sopivaan korkeuteen, ajattelen. Olen katsonut Byggmaxin videon terassin rakentamisesta, siinä he kiinnittävät pystysuoria paksumpia lankkuja pilarikenkien päälle. Mutta miten puutavara kiinnitetään näihin, poraako reiän ja asettaa tangon sisään ehkä?
Kyllä, jos aiot käyttää tolppakenkiä, voit porata reiän ja painaa alas yhden, ehkä täyttää vähän betonilla niin se jää kiinni.alebo611 sanoi:
Sen pitäisi olla noin 3x5 m olin ajatellut. Yksi perustus on 1.1 m korkea, joten kaivetaan ne alas sopivalle korkeudelle ajattelen. Olen katsonut Byggmax videoita terassin rakennuksesta, jossa he ruuvaavat kiinni pystysuorat karkeammat laudat tolppakenkiin. Mutta miten kiinnitetään puutavara näihin, porataanko reikä ja sovitetaan tankoon ehkä?
Klikkaa tästä vastataksesi
