Hei,
Onko täällä ketään, joka voisi yksinkertaisesti selittää, kuinka voisimme helppohkosti kaunistaa Pax-kaappimme? Haluaisimme peittää yläosan, sivut ja takapuolen. Olen katsonut aikaisempia viestejä, mutta tarvitsen hieman apua, koska olemme jo kiinnittäneet kaapin. Onko helpompaa ruuvata se irti ja rakentaa jonkinlainen runko, vai voiko tämän korjata sellaisena kuin se on?
Yläosassa on noin 11 cm tilaa, sitten vasemmalla seinää vasten on rako, joka on leveä ylhäällä ja hyvin kapea alhaalla. Takapuolella oikealla puolella on sama ongelma epätasaisen raon kanssa. Kaappi ei todennäköisesti ole täysin suorassa, ja seinät ja katto ovat sellaisia kuin ne ovat 50-luvun asunnoissa.
Reunan toiseksi viimeisessä ja viimeisessä kuvassasi ratkaisin edellisessä talossa ostamalla listan oikeassa paksuudessa ja ruuvaamalla sen kiinni vaatekaappiin, siitä tuli pirun hieno (ennen kuin asetti paikoilleen, mutta ehkä sen voi liimata jos huolellisesti kun se on jo paikallaan)
Sama takareunassa, lista oikeassa paksuudessa ja asennettuna vaatekaappiin, niin ettei rakoa näkynyt, yläosan jätin sellaisenaan koska käytin valaistusta ja aula oli niin kapea ettei koskaan ollut näkökenttää niin korkealla,
Katsoin jos minulla olisi ollut kuva, mutta juuri nuo yksityiskohdat (eikä vaatekaappia yleisestikään) en tullut kuvanneeksi :/
Toinen vaihtoehto on tietenkin poistaa lattialistat jotta se pääsee lähemmäksi, jos et ole tehnyt sitä, itse ajattelin että en ollut niin innokas juuri hallin remontin jälkeen purkamaan sitä tai käymään vaatekaappiin käsiksi.
Kiinnitin 45x70 sisältäpäin vaatekaapista ja seinää sekä kattoa vasten sekä ylä- että sivuille, minkä jälkeen laitoin kipsilevyn päälle. Sitten kattolista, joustotiiviste ja maalaus.
Riippuu siitä, kuinka paljon työtä haluaa tehdä.
Helpoin tapa on varmaan laittaa listoja sivuille.
Sitten voi ostaa hyllylevyn, joka on 248 cm pitkä ja 30 cm leveä muutamalla sadalla kr:llä byggmaxista. Sahaa se sopivaksi ylös, liitä palat yhteen kulmaraudalla sisäpuolelta. Sen jälkeen se tarvitsee vain asettaa yläpuolelle. Se ei tule siirtymään mihinkään.
Viimeisen ja toiseksi viimeisen kuvan reunat ratkaisin edellisessä talossani ostamalla sopivan paksuista listaa ja kiinnittämällä sen vaatekaappiin, siitä tuli todella siisti (ennen kuin nostin sen paikalleen, mutta ehkä sen voi liimata varovaisesti nyt kun se on paikallaan).
Sama takareunassa, sopivan paksuista listaa ja asennettuna vaatekaappiin, niin välystä ei näkynyt, päällinen annoin olla koska siellä oli valaistus ja käytävä oli niin kapea, että ei koskaan ollut näkökenttää niin korkealle.
Katsoin, olisiko minulla kuvaa, mutta juuri ne yksityiskohdat (tai vaatekaappia ylipäänsä) olen jättänyt kuvaamatta :/
Toinen vaihtoehto on tietysti poistaa jalkalistat, jotta se tulee lähemmäksi, jos et ole tehnyt sitä, itse en ollut innostunut tekemään sitä heti sen jälkeen, kun käytävä oli remontoitu ja en halunnut koskea vaatekaappiin sen enempää.
Voiko nähdään, miltä lopputulos listoilla näytti? Olen miettinyt listoja, mutta kun ero ylhäällä ja alhaalla on niin suuri, en ole täysin ymmärtänyt, miten siitä tulee hyvää... Olen ajatellut irrottaa vaatekaapin seinästä ja tehdä uudestaan ja oikein, mutta en lainkaan innostunut Luultavasti täytyy siirtää koko systeemi oikealle, jotta saadaan uudet kiinnikkeet seinään.
Ruuvaisin 45x70:n sisältäpäin kaapista ja kiinnitin seinään ja kattoon sekä ylä- että sivupuolelta, johon sitten asensin kipsilevyn. Sitten kattolista, joustavasauma ja maalaus. [kuva]
Tyylikkäästi tehty! Just niin. Siinä tapauksessa tuntuu siltä, että minun on irrotettava kaappi ja aloitettava siitä... Ehkä sitä ei voi välttää, jos haluan saada sen näyttämään kohtuullisen hyvältä
Olen rakentanut joukon vaatekaappeja kotona ja tein eräänlaisen kehyksen, johon vaatekaapin voi asettaa. Päällystin kaikki sivut sitten hobbyskiva:lla.
Ja beror på hur mkt jobb man vill läggs ner.
Enklaste är nog lister på sidorna.
Sedan kan man köpa hyllplan som är 248cm långa 30cm breda för nån hundring på byggmax. Klyv den så att den passar uppe, sätt ihop bitarna med ett vinkeljärn på insidan. Sedan behöver den bara läggas uppe på. Den kommer ju inte ta sig någonstans.
Listat oli ensimmäinen ajatus, mutta vaikea nähdä, miten saan sen näyttämään hyvältä, kun rako on niin suuri ylhäällä ja kapea alhaalla...
Kiitos vinkistä hyllylevyn ja kulmakappaleen kanssa!
Hei!
Olen juuri viimeistelemässä sisäänrakennettujen vaatekaappieni listoitusta. On varmasti parempia tapoja kuin minun, mutta ostin valkoisia peitesivuja. Sitten kiinnitin kattoon koolaukset, joihin nämä kiinnitin. Sitten listoitin ympäri.
Tiedän, että jiirisahaukseni ei ole täydellinen, maalaan sen yli...
Saanko mahdollisesti nähdä, miltä lopputulokset listoilla näyttivät? Olen pohtinut listoja, mutta kun ero ylhäällä ja alhaalla on niin suuri, en ole oikein ymmärtänyt, miten se voi onnistua hyvin...
Olen ajatellut irrottaa vaatekaapin seinästä ja tehdä uudestaan, mutta en todellakaan ole innostunut Luultavasti minun täytyy siirtää koko roska oikealle saadakseni uudet kiinnikkeet takaisin seinään.
Hei valitettavasti se ei onnistu myytyäni talon olin tietysti täysin unohtanut kuvata lopputuloksen
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.