1 336 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Apua! Olen ajatellut väärin...
Uudisasukas
· Ängelholm
· 20 viestiä
Olen amatööri, joka ryhtyi rakentamaan varastomme valmiista rakennussarjasta... Rakennussarja on suunniteltu seisomaan pilareilla, mutta kun ostimme talon, maanrakennusurakoitsija teki betoniarkin varastolle.
Ajattelin että minun täytyy olla paperi suojana alaspäin.. Mutta nyt siitä tuli täysin avoin, koska paneeli ei yletä alas asti.
Miten pelastan sen, että laitoin paperin väärin?
Minun olisi ilmeisesti pitänyt taittaa se ylös, luulisin.
Voiko ympäriinsä puristaa litteän raudan?
Nosta modulit tunkilla ja laita uusi paperi?
Ajattelin että minun täytyy olla paperi suojana alaspäin.. Mutta nyt siitä tuli täysin avoin, koska paneeli ei yletä alas asti.
Miten pelastan sen, että laitoin paperin väärin?
Minun olisi ilmeisesti pitänyt taittaa se ylös, luulisin.
Voiko ympäriinsä puristaa litteän raudan?
Nosta modulit tunkilla ja laita uusi paperi?
Uudisasukas
· Ängelholm
· 20 viestiä
Kiitos vastauksesta
On pakko käyttää droppbleck..
Seuraava kysymys..
Olemme pukemassa taloa lockläkt:llä, jotta se vastaa päärakennusta. Tarvitseeko täällä myös asettaa droppbleck päätyyn? Vai riittääkö se, että pukea talo lockläktpaneelilla ja sitten maalata huolellisesti?
Ensimmäinen kuva näyttää päädyn, siihen tulee paneelia sekä ylhäältä että alhaalta. Toinen kuva näyttää minkä tyyppinen paneeli.
Seuraava kysymys..
Olemme pukemassa taloa lockläkt:llä, jotta se vastaa päärakennusta. Tarvitseeko täällä myös asettaa droppbleck päätyyn? Vai riittääkö se, että pukea talo lockläktpaneelilla ja sitten maalata huolellisesti?
Ensimmäinen kuva näyttää päädyn, siihen tulee paneelia sekä ylhäältä että alhaalta. Toinen kuva näyttää minkä tyyppinen paneeli.
Klikkaa tästä vastataksesi



