Olen amatööri, joka ryhtyi rakentamaan varastomme valmiista rakennussarjasta... Rakennussarja on suunniteltu seisomaan pilareilla, mutta kun ostimme talon, maanrakennusurakoitsija teki betoniarkin varastolle.

Ajattelin että minun täytyy olla paperi suojana alaspäin.. Mutta nyt siitä tuli täysin avoin, koska paneeli ei yletä alas asti.

Miten pelastan sen, että laitoin paperin väärin?
Minun olisi ilmeisesti pitänyt taittaa se ylös, luulisin.

Voiko ympäriinsä puristaa litteän raudan?
Nosta modulit tunkilla ja laita uusi paperi?
 
  • Puinen varastorakennelma betonilaatan päällä, jossa näkyy puupaneelin ja laatikon välinen väli. Näkyy myös maata ja rakennusteline taustalla.
Ehkä tippapelti?
 
  • Tykkään
Vermilion
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Droppbleck kanske ?
bleck on kevyt ja paras ratkaisu, se on myös tapa, jota yleensä käytetään, kun eristetään perusta niin, että perusta ulottuu paneelin ulkopuolelle.
 
Kiitos vastauksesta :) On pakko käyttää droppbleck..

Seuraava kysymys..
Olemme pukemassa taloa lockläkt:llä, jotta se vastaa päärakennusta. Tarvitseeko täällä myös asettaa droppbleck päätyyn? Vai riittääkö se, että pukea talo lockläktpaneelilla ja sitten maalata huolellisesti?

Ensimmäinen kuva näyttää päädyn, siihen tulee paneelia sekä ylhäältä että alhaalta. Toinen kuva näyttää minkä tyyppinen paneeli.
 
  • Seinärakenne on tehty lockläkt-paneelista, joka on asennettu talon ulkoseinään; ylä- ja alaosa odottavat paneelien lisäystä.
  • Puinen ulkoverhous, jossa näkyy pystypaneeleja ja kattotuoli, gavelin rakentaminen menossa, harkinnan kohteena droppbleckin tarve.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.