tommib
tommib: [bild] Tältä se näyttää pesutuvassani. Siinä on pari millimetriä kiskon yläosasta kaapin yläosaan. Tässä ei pystynyt ripustamaan kaappia, vaan minun piti asentaa kiinnikkeet ensin.
6 vastausta · 7,3k lukukertaa
·
T
TypRätt: Levy on joka tapauksessa asetettava harjan päälle niin, että levyssä on korkein kohta sen alla. Uskon, että voisi olla helpompaa sovittaa levyn avulla kuin katon, sillä levy ei tarvitse olla 90 astetta suoraan alaspäin, vaan sitä voi taivuttaa niin, että se kallistuu hieman katon yli varmistaakseen hyvän peiton. En ole mikään kattourakoitsija, mutta se olisi luultavasti ollut oma
5 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: Tekniikka rakentamisessa merkitsee todennäköisesti enemmän fyysisesti kuin IT-maailmassa. Uudiskohteiden osalta puhumme 100 vuoden elinkaaresta. Kun on kyseessä niin suuri projekti kuin laajennus, mielestäni on kohtuullista, että tilaajana olet saanut ottaa kantaa mahdollisiin tärkeisiin päätöksiin. Myös suunnittelijan ja arkkitehdin tehtävänä on kuvata ne sinulle.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
Sittställning
Sittställning: [citat] 11 vuotta keskustelun alusta.
23 vastausta · 132,1k lukukertaa
·
M
Mucklorna: [citat] Voi ei, olen ollut todella huono antamaan palautetta huomaan. Joka tapauksessa, se päättyi siihen että kyllästyimme ja asensimme sen ilman että olisimme ehtineet ostaa ankkurimassaa. Kiinnitimme sen yksinkertaisesti ruuveilla kattoon ja täydensimme pienillä kulmaraudoilla seinään kahdessa kohtaa. Lopulta se oli erittäin yksinkertaista ja toistaiseksi (yli kahden kuukauden
17 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
K
Keld: Nyt kun katson toista näyttöä, vedän takaisin ääneni. Punainen tikku ei näkynyt aiemmin.
4 vastausta · 873 lukukertaa
·
D
Derbyboy: Tässä on lisää kuvia. Mustia juovia voi havaita.
2 vastausta · 992 lukukertaa
·
N
nybyggarn3: 120 mm voidaan puhaltaa hyvin selluloosalla. Sillä saat tiiviin eristyksen ilman rakoja. Minulla oli aiemmin attefallshus höyrysululla ja selluloosalla. Seisoi kylmänä suurimman osan talvesta ilman, että koskaan voisi tuntea kesämökin hajua.
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Jonatan79
Jonatan79: Jos et ole aiemmin tasoittanut, ota avuksi joku, joka on tehnyt sen ennen, kauniin katon tekeminen on vaikeaa.
5 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
V
victor12: Hei! Onko kellään tietoa, toimiiko jokin toinen kiskomerkki tämän upotussahan kanssa? Heidän oma kiskonsa näyttää olevan mahdoton saada… kiitos vastauksesta!
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Lattia-asennusohjeissa pitäisi lukea, mitkä vaatimukset niillä on alustalle, esimerkiksi ei lattialämmitystä.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
L
Lutte: [citat] Se oli täysin löysä, sen olisi ehdottomasti voinut tehdä tukevammaksi, mutta kun rakentamiseen meni 20 minuuttia, se oli minulle aivan riittävä. Joten pelkän alustan rakentaminen jaloilla on sekä helppoa että sillä ei tehdä reikiä seiniin ruuvien vuoksi.
6 vastausta · 6,1k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se on sinun talosi, tee kuten mielestäsi on parasta. Uskon, että palkki liukuikkunoiden yläpuolella kestää sen. Aina on ongelma terassikaton kanssa, kun julkisivu on matala ja rajoitettu.
238 vastausta · 34,9k lukukertaa
·
J
justusandersson: Puts, patentering, tapetti, väri.
2 vastausta · 905 lukukertaa
·
L
Lutte: Valitsisin pu-liima tähän, toinen puoli kuiva ja toinen kostea, jotta liima kovettuu oikein.
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
P
Pappa1986: [citat] Kiitos vastauksesta. Taidan käyttää öljykyllästettyä rossipohjalevyä. Kuitusementti maksoi vain 15 kr enemmän per levy, mutta tuntuu hankalammalta. Taidan käyttää rakennusliimaa ennen kuin asennan levyt, ja sitten ruuvata ne kiinni ja teipata saumat.
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
S
SwiftD: Kuvapulan vuoksi... Olen poistamassa sammalta katolta. [bild]
15 vastausta · 14,5k lukukertaa
·
S
svetsnisse: Olen kyllästynyt ylläpitoon. Nyt autotallin yläosa tarvitsee uuden pintakerroksen. Mitä minun pitäisi valita? Mielellään materiaali, jota voin käyttää myös talon seinille. Talossa on seisova puupaneeli Falu punamullassa. [bild]
0 vastausta · 959 lukukertaa
·
surris
surris: [citat] Kelluvasti täytyy hänen tarkoittaa, ettei tule suoria saumoja. Joka päivä viikossa ja loppuelämämme ajan on pyrittävä välttämään päätysaumoja sekä ulko- että sisäpaneeleilla.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
Snigla
Snigla: [citat] Ei, se sai jäädä! Sille laitettiin linnunsuoja yläosaan.. ja itse takka maalattiin uudelleen kellarissa :) ..sitten se sai "olla tiellä" keittiössä..
19 vastausta · 30,5k lukukertaa
S
SnickareHobb: Aion miettiä asiaa. Kiitos vinkeistä!
7 vastausta · 6,6k lukukertaa
raveper
raveper: Voit naulata raakalautaa taakse osb:n sijaan. Vähän enemmän työtä, mutta se on ihan hauskaa tehdä kuitenkin.
13 vastausta · 3,8k lukukertaa
tensiden
tensiden: Rakentavan palautteen vuoksi haluan tuoda esille, että kuten Snickarkirre kysyy yllä, on hyvä jakaa kyselyn tarkoitus, jotta vastaajat tietävät, mihin he vastaavat. Samoin on tärkeää, että sen takana on nimi ja yhteystiedot (etenkin, jos se on korkeakoulu- tai yliopistotasolla). Ja vaikka tämä onkin melko tieteellisesti toteuttamaton (ei niin hyvin suunniteltu lomake, joka on julkaistu
8 vastausta · 1,2k lukukertaa
K
kentyts: [citat] Onko sinulla kuva siitä ja linkki klammeriin?
10 vastausta · 9,7k lukukertaa
·
B
BSOD: https://www.byggbay.se/ luulen, että ne toimittavat Puolasta. https://m.leroymerlin.pl/ Vähän kuin bauhaus. En tiedä voivatko he järjestää kuljetuksen tai antaa vinkkejä kuljetusyrityksistä, jotka voivat noutaa rakennustarvikkeesi.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
A
Alphalima: Hei! Minulla on läpikulkeva halkeama siporex-betonielementin välipohjassa. Olen ajatellut piikata auki halkeaman ylhäältä ja alhaalta ja korjata sen jollakin. Kysymys kuuluu, mitä minun pitäisi käyttää?
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
Galt
Galt: Jos kyseessä on normaali seinä, voit käyttää magneettia löytääksesi ylitasoitetut ruuvinkannat seinästä, sieltä löytyvät myös koolaukset. Jos haluat, voit sitten porata kaksi 8-10 mm reikää 4-5 cm etäisyydelle toisistaan (koolauksien viereen, älä poraa syvemmälle kuin levymateriaaliin asti), valaista toisen reiän kautta ja katsoa toisen läpi. Tämän jälkeen sinulla
3 vastausta · 2,7k lukukertaa
Krilleman
Krilleman: 8mm reikä, ruskea plugg/MZK, konsoliruuvi noin 6mm. Istuu kuin vuori. Betoniruuvi riittää 6mm.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
J
justusandersson: Ristikko kattotuolit mahdollistavat sen, että talon väliseinät eivät ole kantavia.
1 vastaus · 928 lukukertaa
·
Mazen
Mazen: Tappi ei ole koskaan väärin, kun liimataan.. Tämä ruuvi pitää hyvin lastulevyssä (poraa etukäteen hieman ruuvin ydintä pienemmällä poralla, luulen että se on 4 mm). https://www.specialbeslag.se/produkt/mobelskruv-forzinkad-7-x-70-mm/?attribute_pa_mangdrabatt=100-st&gclid=EAIaIQobChMIv57lsfKX9AIVh9OyCh3VUgJ7EAQYCCABEgKm-vD_BwE
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.