Rickard.
Rickard.: [citat] Yes se, joka nimeltään abra seal & fix, mutta näyttää siltä, että sunchem (kuten yllä oleva viesti kirjoitti) valmistaa niitä.
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
D
Duggregnet: Hei! Eilisessä sateessa huomasimme vuodon kodinhoitohuoneen katossa loisteputkikiinnikkeen kohdalla. Kodinhoitohuone sijaitsee betonisen verannan alapuolella. Verannan vanhassa paikkauksessa on halkeamia loisteputken yläpuolella, ja vaikuttaa todennäköiseltä, että vesi pääsee sisään siitä, kun vesi kerääntyy portaikkoon tuulisella säällä. Haluaisin mieluiten hakata halkeaman auki
0 vastausta · 867 lukukertaa
·
D
dalis10: Onko kenelläkään vinkkejä? Erityisesti mietin, miten minun pitäisi käsitellä kattopalkistoa. Pitäisikö sen liukua palkin ja sen välillä vai pitäisikö minun laittaa kulmarauta luonnoksen mukaan.
1 vastaus · 3,2k lukukertaa
·
Killinallan
Killinallan: [citat] Haha, joo niin voisi sanoa, mutta se kestää!
25 vastausta · 9,5k lukukertaa
·
M
Mhuusko: Ajattelin valaa lattian kalkkivikaaren päälle. Suunnitelmana on käyttää hydraulista 3.5 kalkkia 0-4 hiekan kanssa. Noin 5 cm paksu ilman raudoitusta. Onko jollain kokemusta samanlaisista projekteista?
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
S
Snickarkirre: Jo todellakin siisti projekti! Voit mielellään laittaa kuvia valmiista luomuksesta. Ajattelen, että jos asetat kulmateräksen palkistoon niin, että kulmateräksen alareuna on sama kuin portaiden alareuna, niin portaat saavat tuen. Oletko mukana mitä tarkoitan? Okei, jos ympärillä on seinää, niin on varmaan fiksua hyödyntää sitä osan painon kantamiseksi ja portaiden tukemiseksi. Jos
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
Z
ZeroKnowledge: [citat] Nja nuo ovat varmaan naulanreikiä, jotka jäivät jäljelle jostain kattoa peittävästä paperista. Helmipaneelin päällä oli joku paperi ja masonite, jotka otin esiin kesällä. Aion odottaa, että puu kuivuu kunnolla talvella ja sitten maalata sen. Vanhoissa taloissa on melkein aina jotain kaunista jonkin ruman takana..
9 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
H
Harrystawanger: hyppäsin idean listattomasta siirtymästä, siitä tulee mdf:n piilotus mdf-karmin vasten.
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
H
halj: Lyhyempi putki näyttää mahdollisesti sellaiselta, jossa on asbestilla vahvistettua eristystä mutkissa. Joten mieti sitä ennen kuin alat purkaa eristystä.
13 vastausta · 15,9k lukukertaa
·
janwide
janwide: [citat] [bild]
2 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
R
RobertLidstroem: Hei! Olen rakentanut lasiterassin vanhan terassin päälle (joka toimii myös autotallin kattona, talo rakennettu 1955, jolloin autotalliin ajettiin alas). Aion nyt asentaa Flooré-vesikiertoista lattialämmitystä. Olen lukenut kaikki pdf:t, puhunut Bauhausin kolmen myyjän kanssa, ei vastausta. Koska aion asentaa sen suoraan betonilattialle/levylle. Pitäisikö minun asettaa muovia ennen
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
J
justusandersson: [QUOTE="egge80, post: 4469943, member: 133237"]Miten on savupiippujen laita, auttavatko ne kantamaan lattian?
13 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
R
Rompompom: Hei! Olen samalla linjalla uudessa talossamme. Miten teillä meni, miten teitte sen? Haluaisin mieluiten säilytyksen kiskoilla, koska mielestäni se näyttää tyylikkäämmältä. En halua, että se näyttää "kotitekoiselta". Ja olen aloittelija, joten saatan ottaa liian suuren haasteen. Onko olemassa hyvää opasta? Vinkkejä? Kiitos!
3 vastausta · 29,5k lukukertaa
·
J
Jerrkan: Hei, olen purkamassa joitakin rakennettuja seiniä kellarissa ja rappaus putoaa alas joissakin kohdissa, ja esiin tuli tumma ruskea/musta kumimainen materiaali. Noin 3-4 cm paksu. Talo on vuodelta 1959. [bild] Tietääkö joku, mitä tämä on? // Erik
0 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
Muzilla
Muzilla: Hei! Minun on tarkoitus kiinnittää projektorin kiinnike kattoon. Kokonaispaino tulee olemaan noin 20 kg. Ruuvin tulee olla vähintään M12. Kuvassa näkyy miltä katto näyttää, olen melko varma, että siellä on kipsiä ("levyn" jälkeen porasin pienen reiän) 2-3 cm syvyydessä. Miten minun kannattaisi toimia, jotta saan sen kiinnitettyä turvallisesti ja kestävästi? Minkälaiset
0 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
A
Avemo: Sanoisin, että list ja läkt ovat eri päissä sahatavarakaupan valikoimaa. Listapuuta on parasta puutavaraa, mitä löydät sieltä. Läkt on huonointa. Jos sinulla on kärsivällisyyttä ja koneita, voit tehdä läktistä listapin. Anna sen kuivua sisätiloissa muutaman kuukauden ajan. Valitse sitten mahdollisimman suoria ja oksattomia paloja ja suorista ja planihoveroi ne sahattuasi ne
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
S
Snabbfix: Yritän [citat] Ok. Kiitos avusta. Yritän tehdä tämän.
9 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Mazen
Mazen: [citat] Ei, ne joudut naulaamaan käsin, vaihtoehto on löytää samanlainen naula, jota voi naulata pistoolilla.. Dyckert, kuten yllä on mainittu, on toinen vaihtoehto.
5 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
raveper
raveper: Lastujal ja lumppupaperilla siitä tulee priimaa.
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
Vi iktouhj
Vi iktouhj: Kiitos inputista! Kyllä, toimenpiteet kosteuden siirtymisen suhteen siinä määrin kuin voin, on hoidettu!
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
J
justusandersson: Jakoaitarakenteessa ovat pylväät, jotka lukitsevat hirret vuoroihin, kantavia, joten se ei voi olla mikään ongelma.
1 vastaus · 741 lukukertaa
P
packel: Kiitos! Suurin on varmaan 50-60mm, joten voi ottaa vähän leca-block ja pistää sisään.
2 vastausta · 890 lukukertaa
K
kentyts: Olen valinnut käyttää vihreää lastulevyä alusalustana, jonka päällä on öljykarkaistu pohjalevy, jolla puukuitueriste lepää. Ajatuksena on, että halutaan käyttää diffuusioavoimia materiaaleja työskennellessä puukuitueristeen kanssa. Olisiko minun pitänyt valita tavallista lastulevyä? Kuinka tarkkaa se on? Ongelmana oli, että pressu vuoti vettä, ja vesi valui viemäriaukon
0 vastausta · 665 lukukertaa
G
gluecifer: Kyllä, olen ajatellut samaa. Mutta pohdin, sopiiko tammi hyvin sekä mäntylattiaan että oveen.. Onko saatavilla leveitä ohuita tammilevyjä?
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Needas
Needas: Todennäköisesti masuunikuona!
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Needas
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
JFTENG: Hei, Minulla on holvikaari-aukko käytävällämme, jossa oli aiemmin MDF-holvi (lista ympäri) Durilta. Kuten kuvassa (lainattu kuva). Nyt käytävä on remontoitu uudella tapetilla enkä halua asentaa uutta mdf-holvia aukon ympärille. Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt mitään pienempää vaihtoehtoa. Onko kenelläkään muuta ratkaisua? Onko olemassa kaareva nurkkalista? [bild]
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
E
Elnovis: [citat] Kiitos paljon vinkistä.
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
oobum
oobum: Tämä pakkaus on tarkoitettu asennettavaksi puu-, kipsi- tai betoniseinään; https://elfa.com/sv-se/sortiment/product/screwandplug Jos sinulla on kipsiä ja vaneria, riittää pelkkä puuruuvi, koko 5x50 uppokantainen.
1 vastaus · 4,6k lukukertaa
Huddingebo
Huddingebo: Onko olemassa märkätilamattoja, jotka on hyväksytty laatoituksen ja klinkkerin asentamiseen.
4 vastausta · 4,8k lukukertaa
E
Elnovis: Mietin, onko kukaan käyttänyt tätä tuotetta ja mitä mieltä olette siitä? https://www.golvpoolen.se/golv/golvtillbehor/underlagsfoam/mellanlagg-pergo-professional-soundbloc-15-m2/p-426881?trackID=101888578&utm_source=adrecord&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecord [bild]
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.