C
Christian.a: Hei. Minulla on kysymys. Minulla on keskeinen savupiippu 60-luvun talossa. Siellä oli öljypannu 90-luvun alkuun saakka. Sen jälkeen tuli sähköpannu ja ilmalämpöpumppu. Miten vaan. Savupiipussa on keskeinen hormi, joka ei ole niin vaikea saada hyväksyttyä. Mutta tila puukattilan asettamiselle on hieman monimutkaisempaa. Nykyinen kattila (CTC EcoEl 1550 + ilmalämpöpumppu) on melko
0 vastausta · 973 lukukertaa
ingenjören101
ingenjören101: [citat] Olen samaa mieltä tässä
7 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
raveper
raveper: 3000mm = 3metriä
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
raveper
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
KJD
KJD: [citat] btw minun rakenteeni on aiemmin keskusteltu ja sitä kutsutaan ilmeisesti voteriksi, ja on ollut rakennesuunnittelutoimisto, joka ei suosittele platan purkamista. [citat] lisäksi olen huomannut, että kevytbetonilohkot seinissä seisovat karkean levyn päällä, ja että "finsatsen"/hienobetoni on valettu sen kanssa samalle korkeudelle. Olen nyt poistanut seinän kerrallaan, ja valanut
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
jonas_da
jonas_da: Hei kaikille! Näin vilkaisun tästä järjestelmästä LinkedInissä ja kävin tarkistamassa heidän verkkosivunsa. Mielestäni se vaikuttaa todella kätevältä ja äärimmäisen sujuvalta. Mutta näen vähän ongelmia eristystekniikan kanssa, näyttää siltä, että siitä voisi tulla merkittävä kylmäsilta, kun näyttää siltä, että se on jatkuva jne. ulkoseinän lohkojen ulompien
0 vastausta · 5,1k lukukertaa
A
arkTecko: [citat] Riippuuhan se valmistajasta? Eihän voit viitata johonkin tiettyyn ohjeeseen ja väittää, että ne ovat yleispäteviä? Mutta totta kai stt TS voi etsiä, kunnes löytää tuotteen, joka toimii.
9 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
Henrik.woll
Henrik.woll: Kyllä, se on juuri niin kuin se kuulostaa, jonkin alareuna tai yläreuna. Sitten on usein esim. ÖK+xx. Missä +xx on itse määritetty korkeus ennalta määritetystä vertailuobjektista.
1 vastaus · 3,6k lukukertaa
Friskt kopplat
Friskt kopplat: [citat] Olemme ajatelleet keittiötä ilman yläkaappeja ja 70 cm syvä työtaso. Todennäköisesti rakennamme ikeapohjan 10 cm etäisyydelle seinästä. Seinän takana jääkaappi on leveämpi kuin kuvissa, noin 96 cm, jotta sinne mahtuu 70 cm tai mielellään hieman leveämpi jääkaappi/pakastin. Haluaisimme saada 90 cm leveän, mutta se on liian suuri. Liesituulettimen ajattelimme vetää
6 vastausta · 7,3k lukukertaa
·
S
SteelyDan: [citat] Luulen, että se on hinnoiteltu hieman alle 7000.
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
H
Henry72: [citat] EWC170504=fraktion?
16 vastausta · 3,2k lukukertaa
T
trasker: Mahtavaa! Sitten hankin sellaisia. Suuret kiitokset!
2 vastausta · 790 lukukertaa
·
D
Daizen: Kiitos kaikesta avusta. Soitin Götenehusille, joka rakensi talon, ja sain apua yhdeltä heidän suunnittelijaltaan, katkaisun jälkeen maksimikuormitus oli nyt 104 %, mikä tarkoitti, että jos järjestämme juhlat yläkerrassa ja kaikki seisovat käytävällä, on olemassa riski, että se katkeaa, mutta hän sanoi, että he ovat ottaneet melko paljon huomioon laskelmissaan. Onneksi tarvitsemme
10 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
Demmpa
Demmpa: Seppäpaja tulisi pystyä valmistamaan portteja ja/tai aitoja omien piirustusten mukaan. Esimerkiksi seuraava yritys (tosin Kalmarin ympäristössä), https://www.sspkalmarab.se/
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
Julius Bohem
Julius Bohem: Se on varmaankin oikein, jos yksinkertaistaa, mutta olohuoneen virtaus on voimakkaasti rajoitettu. Kaikki huoneet, joissa lattiat on kunnostettu, on huolellisesti tiivistetty ulkoseiniä vastaan, jotta siellä ei pääsisi liikkumaan ilmaa. Joitain pieniä tiivistämättömiä kohtia voi olla, mutta se pitäisi silti olla vuotavampi ulkoa ryömintätilaan. Voisi olettaa, että suurin osa
5 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Tarkista tekomo Vellinge:ssa
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
R
Robert-san01: Olisin käyttänyt betoniankkuria.
5 vastausta · 2,6k lukukertaa
S
Snickarkirre: Joko kuten anders07 kirjoitti. Muuten, jos se toimii, voit sahata laudat juuri putken vierestä ja poistaa laudat, ja sitten pakottaa putket ylös glesen yläpuolelle. Vaikea kuitenkin nähdä kuvista, kestävätkö ne sen korkeuden vuoksi, jonka gles ja kipsi muodostavat.
18 vastausta · 13,0k lukukertaa
·
L
Lena Olofsson1: Sain sen ylös suolalla ja vedellä! Se toimi
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
K
Kipa: [citat] Ajattelin vähän samalla tavalla alussa, että sillä ei ollut mitään todellista tarkoitusta, mutta en oikein uskaltanut haha. Yleensä oletetaan, että ihmiset tekevät asioita jonkin syyn vuoksi. Korjaan kattopalkin tilaisuuden tullen ja olen tarkkana, kun puran seinän. Kiitos avusta toistaiseksi, katsotaan saanko syyn palata uudestaan.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
J
jonko: [citat] Ei, mutta kysymys on, onko se välttämätöntä? Muuten ehkä voit käyttää kapeaa sormilastaa saadaksesi laastia sisään, missä on todella ahdasta.
3 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
O
OS85: Tuntuu aika itsestään selvältä, kun sanot sen, monia etuja sillä tavalla! Kiitos =)
7 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
N
Nygge72: [citat] Joo, muistin lukeneeni jostain, että kantavuus oli siellä. Harmi, muutenhan se olisi ollut helppo vaihtoehto.
4 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
KJD
KJD: Jotta helpottaa voi: * Käytä isoa tynnyriä, 100l * Käytä kippitynnyriä, nivelöity ja kahvalla. * Käytä piikivirullaa paremman tasoittumisen aikaansaamiseksi * Kengät, joissa on naulat, jotta voi kävellä tasoitteessa ilman että häiritsee sitä. * Tasoituslaasti, jolla on parempi juoksevuus (usein kalliimpi) * Jaa useisiin osiin, esim. 2 kertaa, 10m2 (olen tehnyt 40 m2 itse tällä
10 vastausta · 2,8k lukukertaa
A
albatorsk: [citat] Ok, se näyttää vähän kuin vastaus kysymykseen 2. Leikkaamisen voin ratkaista, vaikka joutuisin tekemään sen käsin. Onko sinulla ajatuksia kysymykseen 1 ja 3?
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
snuttjulle
snuttjulle: Jos henkilö, joka on asentanut ne, on tehnyt oikein, hän on porannut niin syvälle, että ne voi helposti napauttaa paikoilleen. Joskus ne voi vetää ulos, mutta muuten napauta ne sisään ja jätä paikoilleen.
3 vastausta · 939 lukukertaa
·
A
andersmc: [citat] Olen törmännyt huonoon vaahtomuoviin. En tiedä, olivatko ne liian vanhoja, jäätyneitä tai jotain muuta, mutta niistä ei tullut mitään vaahtoa. Joten ehkä vika on purkeissasi.
9 vastausta · 5,0k lukukertaa
F
fidde888: Aion täyttää tämän "aukon" portilla. Aita on naapurin ja siniharmaa varasto on meidän. Minun täytyy olla portti, jotta voin leikata ruohoa tontin ulkopuolella, muuten olisin laittanut aidan siihen. Onko kenelläkään ideoita, miten portin voisi tehdä ja miten sen voisi kiinnittää? Mihin suuntaan portti pitäisi avata ja miten voisi asentaa "lukon". Ajattelen käyttää kuvassa olevia
0 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
R
Robert-san01: [citat] Säännönetsijä toimii hienosti niin ohuella seinällä. Muuten ottaisin Duckfootin. Sanoisin, että on täysin mahdotonta vahingoittaa mitään sisäpuolella sellaisella.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
R
Rise: Hei, miten ratkaisit sen? Onko sinulla ennen ja jälkeen kuvia?
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
B
Bleydrunner: Joten! Nyt on möhkäle kiinnitetty seinään. Amazon lähetti 1200mm pitkän varren 800mm sijaan. Ei tule kuitenkaan olemaan koko matkaa vedettynä, ja toivon että olen ylimitoittanut. Käytin kolme kappaletta Sormat 8x130 kevytbetoniruuvia yläreunaan ja saman verran alareunaan. Laitoin myös kaksi kappaletta 8x65 yläreunaan jostain mahdollisesti epätieteellisestä syystä. Vertasin Sormatia
11 vastausta · 6,0k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.