Hei
Olen saanut suuren erän lastulevyjä valkoisella laminaatilla. Olen ajatellut käyttää niitä vaatekaappien runkojen ja kaappien rakentamiseen. Mutta olen epävarma sopivasta menetelmästä liittää lastulevyt toisiinsa 90 asteen kulmassa.
Koska pinnalla on laminaatti, oletan että ei ole tarkoituksenmukaista käyttää liimaa suoraan laminaattiin. Kestääkö se pelkällä ruuvauksella? Vai pitäisikö käyttää puutappeja lisätueksi?
Mitä ehdotuksia teillä on?
Terv.