Hei

Olen saanut suuren erän lastulevyjä valkoisella laminaatilla. Olen ajatellut käyttää niitä vaatekaappien runkojen ja kaappien rakentamiseen. Mutta olen epävarma sopivasta menetelmästä liittää lastulevyt toisiinsa 90 asteen kulmassa.

Koska pinnalla on laminaatti, oletan että ei ole tarkoituksenmukaista käyttää liimaa suoraan laminaattiin. Kestääkö se pelkällä ruuvauksella? Vai pitäisikö käyttää puutappeja lisätueksi?

Mitä ehdotuksia teillä on?

Terv.
 
L Lenca sanoi:
Mitä ehdotuksia teillä on?
Kuinka paksuja levyt ovat? Voisin kuvitella jonkinlaiset pitkät kulmateräkset ja ruuvit + mutterit, jos ne ovat ohuita levyjä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.