Tipps, Muuta kysymystä "muistatko minkä iskuporan käytit". Oletan, että haluatte tietää merkin tai mallin. Mutta kuten kysymys on muotoiltu, aspig Insinööri tulkitsee sen kyllä ja ei -kysymykseksi. Eli, "muistatko merkin, kyllä".

Luulen myös, että teiltä puuttuu joitakin kysymyksiä ergonomiasta. Kuten olette sen nyt asettaneet, on enemmän kysymyksiä testaajasta kuin ergonomiasta. Minusta on kohtuullisempaa yrittää ensin ymmärtää, mikä voisi olla ergonominen ongelma, ennen kuin yritetään selvittää, ovatko vastaajat miehiä vai naisia, ikää, ammattia jne.

Kyselylomake vie noin 30 sekuntia lisäksi :) 5 min on hieman liikaa!

Hieman palautetta teille ensi kerraksi :) Onnea matkaan!

Viktor.J Viktor.J sanoi:
Vinkki, Muuta kysymystä "muistatko mitä iskuporaa käytit". Oletan, että haluatte tietää merkin tai mallin. Mutta kuten kysymys on muotoiltu, aspie-insinööri tulkitsee sen kyllä- tai ei-kysymykseksi. Eli "muistatko merkin, kyllä".

Uskon myös, että ergonomiaan liittyviä kysymyksiä puuttuu. Kuten olette nyt asettaneet sen, on enemmän kysymyksiä testihenkilöstä kuin ergonomiasta. Mielestäni on järkevämpää ymmärtää, mitä voisi olla ergonominen ongelma ennen kuin yritetään selvittää, onko kyseessä miehet tai naiset, ikä, ammatti jne.

Kyselylomake vie noin 30 sekuntia lisäksi :) 5 min on vähän liioittelua!

Pientä palautetta teille ensi kertaan :) Onnea!
Mietin, oliko heitä kiinnostunut itse poranterän merkki ... :crysmile:

Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Mietin, oliko itse poran merkki se, mitä he ihmettelivät... :crysmile:
Haha, näetkö :)

Viktor.J Viktor.J sanoi:
Vinkki, Muuta kysymystä "muistatko minkä poravasaran käytit". Oletan, että haluatte tietää merkin tai mallin. Mutta kuten kysymys on muotoiltu, aspimainen insinööri tulkitsee sen kyllä tai ei -kysymykseksi. Eli, "muistatko merkin, kyllä".

Luulen myös, että teiltä puuttuu joitakin kysymyksiä ergonomiasta. Kuten olette sen asettaneet nyt, on enemmän kysymyksiä testihenkilöstä kuin ergonomiasta. Mielestäni on järkevämpää ymmärtää, mikä voisi olla ergonominen ongelma ennen kuin yritetään selvittää, ovatko kyseessä miehet vai naiset, ikä, ammatti jne.

Kysely vie myös noin 30 sekuntia :) 5 min on vähän liioiteltua!

Pientä palautetta teille ensi kerralle :) Onnea!
Vau, kiitos hyvästä ja nopeasta palautteesta, arvostan sitä myös insinööriksi pyrkivänä! ;)

Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
[linkki]

riittääkö ehkä yksi ketju samasta asiasta?
Ajattelin, että yritettäisiin tavoittaa niin paljon ihmisiä kuin mahdollista ja siksi luotiin vähän erilaisia ketjuja, mutta ne näyttävät päätyneen samaan paikkaan, joten se oli harmillista! Kiitos, että valaisit asian!

Mikä on oikeastaan tutkimuksen tarkoitus?

Rakentavan palautteen vuoksi haluan tuoda esille, että kuten Snickarkirre kysyy yllä, on hyvä jakaa kyselyn tarkoitus, jotta vastaajat tietävät, mihin he vastaavat. Samoin on tärkeää, että sen takana on nimi ja yhteystiedot (etenkin, jos se on korkeakoulu- tai yliopistotasolla).

Ja vaikka tämä onkin melko tieteellisesti toteuttamaton (ei niin hyvin suunniteltu lomake, joka on julkaistu nettifoorumilla), on kuitenkin kohtuullista vaatia, että erikseen kirjoitettuja sanoja ei tulisi esiintyä.

Tai ehkä olen vain matkalla tulemaan oikeasti vanhaksi ukoksi..

Sanottuani tämän, luulen, että olisitte saaneet huomattavasti parempia tuloksia ja materiaalia työhön, jos olisitte onnistuneet saamaan käsiinne pienemmän määrän kohteita, joille voisi tehdä syvällisemmän haastattelun. Pari käsityöläistä ja pari yksityishenkilöä. Silloin olisitte voineet saada yksityiskohtaisempaa tietoa siitä, miten valitaan tietyt tavat ja miksi tietyllä tavalla toimitaan. Myös kuvin olisi voinut havainnollistaa. Mutta toisaalta en tiedä, mihin kyselynne on tarkoitus johtaa, joten ehkä se ei ole oikea tapa edetä?

• Tykkään
Snickarkirre
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.