BirgitS
Hmm, eikö se olekin lähinnä kysymys siitä, mitä aikoo laittaa hattuhyllylle verrattuna siihen, kuinka suuri ja kömpelö se näyttää. Syvällä hyllyllä on riski, että tavarat jäävät niiden taakse, joita normaalisti käyttää, ja joko unohtaa, mitä siellä on, tai ei pääse niihin käsiksi. Jos aikoo pitää siellä pipoja ja hanskoja, sen ei luultavasti pitäisi olla yli 30 cm, mutta jos kyse on yleisemmästä säilytyksestä koreissa, sen pitäisi sopia koriin niin, että kori todella mahtuu.

Kun kyse on syvyydestä, kannattaa ajatella, että paksummat takit henkareilla vievät noin 60 cm syvyyttä, ja jos haluaa vain tangon henkareille hyllyn etureunaan (kuten Habos), niin 30-35 cm on hyvä syvyys. Jos haluaa hyllyn näyttävän tyylikkäämmältä jatkuaan enemmän eteenpäin (kuten KOW:n), kannattaa valita syvempi hylly.

Kolme vuotta myöhemmin se on luultavasti ylhäällä.

• Haha
BSOD
  • Laddar…
raveper raveper sanoi:
Kolme vuotta myöhemmin se on varmaan vielä ylhäällä.
Kolme? Yksitoista!

Krilleman
J Joellernej sanoi:
Kolme? Yksitoista!
Yksitoista (11) vuotta sitten 24 marraskuu 2018....

Minun täytyy olla missannut jotain. :crysmile:

• Haha
Sittställning
  • Laddar…
Sittställning
Krilleman Krilleman sanoi:
Yksitoista (11) vuotta sitten 24. marraskuuta 2018....

Minun täytyy olla unohtanut jotain. :crysmile:

• Kuvakaappaus keskustelufoorumin viestistä, jossa käyttäjä keskustelee sähkökaapin siirrosta ja hatutelineen korkeudesta.
Krilleman
Huimorintaju ilman vertaa, kun @Yrrol vastasi ketjussa 2018...

Tuleeko siitä silloin yksitoista vai kolme vuotta?

Perjantaivitsit lauantaina!

Kuvakaappaus keskustelusta foorumilla rakentamisesta ja remontoinnista. Käyttäjä Yrrol kyselee hatthyllyn syvyyksiä.

Y Yrrol sanoi:
8 vuotta on kulunut ja jälleen kerran etsin vastausta tähän kysymykseen ja löysin vanhan ketjuni.

Voin kertoa, että minulla ei ole vieläkään hattuhyllyä, hankin IKEA:n vapaasti seisovan tangon,
mutta istun ja luonnostelen omaa ja annan puusepän tehdä sen.

Itse asiassa. Minulla ei ole enää Habo-hattuhyllyä ja olen utelias joistakin mitoista.
Ehkä jollakin teistä on standardihylly, kuten Habo, ja haluaisitko mitata hieman minulle? :)

Utelias siitä, kuinka suuri etäisyys hyllyjen välillä on, ja kuinka syviä hyllyt ovat etäisyyksineen ja ilman etäisyyttä seinään, kuvan mukaan:

[kuva]
Näyttää siltä, että se oli vaateripustin sen sijaan.

Sittställning
Krilleman Krilleman sanoi:
Huomioimatonta huumoria, kun @Yrrol vastasi keskustelussa 2018...

Tuleeko siitä sitten yksitoista vai kolme vuotta?

Perjantaivitsi lauantaina!

[kuva]

11 vuotta keskustelun alusta.

• Haha
vivi_gbg
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.