uju17771
uju17771: Etsin PL400 kun olin menossa Biltemaan tänään, koska halusin mieluummin välttää sekä Bilteman että Julan. Sitten tämä "liima" ilmestyi, ikään kuin se vastaisi PL400:aa. Aion liimata pienen 1,5 metrin puupalan betonia vasten. Se oli huonointa kuraa, mitä olen kokeillut. Miten he voivat edes ehdottaa tätä järkevänä vaihtoehtona?
13 vastausta · 33,8k lukukertaa
D
Daniel 109: On mahdollista tilkitä suuria reikiä kittimassalla. Mutta ei saa olla kiire. Kun laittaa paljon massaa, kestää aika ennen kuin se kuivuu, ja sillä välin se vajuu ja halkeaa. Mutta jos antaa sen tapahtua ja laittaa kerros kerrokselta, on mahdollista tilkitä suuria reikiä. Mutta en ole koskaan tilkinnyt ihan niin suuria.
8 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
D
Derbyboy: Se mikä tuntuu myös siltä, on jos M20-gängstång riittää. Tuntuu hieman heiveröiseltä.....Korkeus voi olla noin 60-70 cm
3 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
E
EasyCash: [citat] Sitten ymmärrän. Kiitos. Olen ladannut joitain kuvia ketjuuni. Jos sinulla on aikaa, olisi mukavaa saada kommentteja https://www.byggahus.se/forum/threads/plank-och-staket-tips.485478/#post-5239059
18 vastausta · 25,7k lukukertaa
·
G
gaia: sinä riskeeraat kosteusongelmia alhaalla, missä seinä kohtaa lattian, joten mielestäni orgaaninen materiaali on sopimaton käyttää. Rappaus ja klinkkeri ovat turvallisimmat.
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
D
din granne: Teräslevy, liimaa kipsi molemmille puolille. Valmis!
9 vastausta · 2,6k lukukertaa
E
eddiw: [citat] Maa, sama joka oli siellä ennen kuin se kaivettiin ylös.
11 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
O
oddan: [citat] Kiitos hyvästä ideasta!
12 vastausta · 2,9k lukukertaa
A
amoreex: [citat] mainio. Se on 15mm rakennesperäistä vaneria :) Mukava kuulla. Sitten voin helposti käyttää 900mm kipsiä, jotta voin käsitellä niitä helpommin yksin.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
P
Punderdatrullen: [citat] Minulla on kamiina viereisessä huoneessa, joten jos patterin sähkö on liian kallista, käytän mieluummin kamiinaa. En halua meluisaa ilmalämpöpumppua sen huoneen lähelle. Se sijaitsee aivan olohuoneeni vieressä. Se on paikka rauhalle ja hiljaisuudelle.
17 vastausta · 5,4k lukukertaa
H
Hildor: [citat] Siellä on ilmeisesti lattialevyjä, katso kuva. Onko sitten ok asettaa vaatekaapit niiden päälle? Katossa on jonkinlainen kattopaneeli, mutta ajattelin, että sillä ei ole niin väliä, mitä sinne laitetaan, koska aiomme remontoida eteisen tulevaisuudessa ja vaatekaapit ulottuvat varmaan jonkin verran ulos. Aiomme laittaa jonkinlaisen listan/reunan sivuille ja kattoon,
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
P
Pasi K: Hei kaikki rakentajat! Aion rakentaa pergolan terassille. Noin 4,5 m ulos talon julkisivun kohdalta ja noin 4 m leveä. Ajattelin käyttää sahattua käsittelemätöntä 105x105 runkoon ja tolppiin. Muutama kysymys tulee heti mieleen :thinking: Olen nähnyt useita eri tapoja, kuinka kehys jiirataan. En halua käyttää kulmarautaa! Mikä jiirausmenetelmä on paras? Vaihtoehto 1. Jiirata
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
klaskarlsson
klaskarlsson: [citat] Sinänsä en usko, että saat ongelmia, mutta voit ainakin reklamoida ne ja valita sellaisia, joissa on vähemmän reikiä: Tähän ei pitäisi toimittajan vastustaa?
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
·
Janus82
Janus82: Minusta se näyttää ennemminkin yksivaiheiselta. Minusta laudat eivät näytä olevan viistettyjä alareunasta.
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
vattenmelon
vattenmelon: [citat] [citat] Muutamat ei liian kovat iskut kuminuijalla riittivät hyvin, ja sitten leikkasin hieman maalia ja laastia. Ei suuria vaurioita, ei pitäisi olla ongelmia asentaa uutta kivilevyä ja maalata kauniisti myöhemmin. Kiitos vinkeistä! [bild] [bild]
6 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
Jörgen Everklint
Jörgen Everklint: Kulmalista?
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
Jörgen Everklint
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
S
Stensson11: [citat] Se on gerattu 90 astetta pientä palasta vasten, joka on myös gerattu. Kummalliselta se näyttää joka tapauksessa. Skurkloss olisi tehnyt siellä ihmeitä.
11 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
A
A bygg: Tarvitsetko ovea?? Muutenhan on helppoa poistaa karmia, asentaa "foder", joka voi olla kipsiä maalilla. Silloin sinun pitäisi säästää useita senttejä. Sitten vain laittaa kiinni vasemmalle puolelle. Ei vaikuta kantavuuteen ollenkaan...
4 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
tensiden
tensiden: [citat] Tuntuu siltä, että se revitään auki, kun äestämme ja sitten meillä on sekoitus. Luulen pikemminkin, että se tapahtuu, kun tarvitsemme sepeliä johonkin "muuhun". Joko parannan jotain metsätietä tai vastaavaa. Silloin raaputan kaiken jollain tavalla kasaan ja lastaamme sen ja käytämme "toiseen", sitten ostan muutamia kuormia hienosoraa ja levitän.
14 vastausta · 10,2k lukukertaa
·
total
total: [citat] Tuliko siitä jotain? Onko sinulla kuvia ja lisätietoja miten rakensit? Antoiko se mitään äänieristävää vaikutusta? Terveisin Total
11 vastausta · 4,0k lukukertaa
I
Ironside: Hei, Kun olimme remontoineet portaat ja asentaneet uuden lattian, laitoimme lattialistan peittämään noin 10 mm liikkumatilaa. Valitettavasti unohdimme ajatella asiaa, ja lista kiinnitettiin dyckertillä suoraan listan ja parketin läpi. Lattian pitäisi tietysti voida laajentua/supistua, mikä aiheuttaa ongelmia tällä ratkaisulla. Tuloksena on, että lattia työntää listaa portaita vasten,
0 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Haluatko julkaista koko planlösning?
17 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
K
Kurtivan: [citat] Siellä on metallilevyjä, joissa on hieman rakennetta, se voisi sopia.
16 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
snoooze
snoooze: Täytyy siis lähettää sähköpostia asiakaspalveluun vanhanaikaisella tavalla. Sitä myös kaikkitietävä chat-botti suositteli :D
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
KJD
KJD: Suoritan upeaa kellariprojektia, ylittäen uupumuksen - ja olen nyt loppusuoralla seinien kanssa. (Olisi pitänyt tehdä ennen lattiaa: tiedän). Jokatapauksessa käytän upeaa kaavintatyökalua höyryttämisen/teräsharjauksen ja timanttihiomisen jälkeen saadakseni tapetit pois. Nyt mietin kuitenkin, mitä suosittelisitte pohjatyöksi silikaattimaalaukselle? Sisäseinät ovat täysin betonia.
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
rickardsv
rickardsv: Hei, Minulla on talo, jossa on melko matala räystäskorkeus, noin 240 cm, ja joka puuttuu terassikattoa. Olen nähnyt, että on olemassa alumiinikattoja lasilla, mutta mitat eivät oikein sovi. Olen etsinyt mittatilaustyönä tehtyjä, mutta en löydä mitään järkevää. Tunnetko jonkun, mistä voi ostaa mittatilaustyönä valmistettuja kattoja? Mielestäni tämä on järkevä ratkaisu, joka
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
I
Inger_1: [citat] Kiitos! Sen aion tarkistaa!
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
wildeside
wildeside: Cc60 ei ole ongelma seinällä, kiinnitä joka kolmanteen tai neljänteen laaksoon.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
U
Ulf1: [citat] Kiitos- Valmistan kiinnikkeet itse, jotta voin mukauttaa ne varaston mittojen mukaan. On helppoa rakentaa omia. Ystävällisin terveisin, Ulf
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
N
ninhuo: Vähän seuranta Otin alas portaat, kun huomasin hometta vanhan puuparrun katossa. Aloin purkaa kylpyhuonetta, koska aioimme remontoida kylpyhuoneen, mutta lopulta meidän täytyi purkaa aika paljon, koska löysimme hometta ja lahoa vanhasta rakenteesta. Joten kaikki seinät ovat nyt poissa, ja aion rakentaa uudet, ja meille tulee uudet portaat.
5 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.