Hei! Olen tekemässä seinästä ritiläseinä. Haluan jättää tilaa ritilöiden taakse, jotta voin asentaa sinne äänieristeen. Mutta minkälaista eristystä? En halua käyttää mahdollisesti terveyttä vaarantavia materiaaleja. Koko; mieluiten tavallisen paksuista eristettä, kun sen pitäisi peittää koko seinä.

ClasseClas
ClasseClas ClasseClas sanoi:
Hei, katso akustiikkapaneeli niin saat kaiken yhdessä. Esimerkki: [linkki]
Hei! Kyllä olen tietoinen siitä ratkaisusta, mutta haluan tehdä oman ratkaisun paksummalla eristyksellä.

B Browex sanoi:
Hei! Jo hyvin tietoinen siitä ratkaisusta, mutta haluan tehdä oman ratkaisun paksummalla eristyksellä.
Voit heittää sisään markskiva kankaan kanssa päällä. Se ei kuitenkaan ole niin ääntä eristävä, vaan enemmänkin absorboiva. Siitä tulee sellainen helmholtzare ja taajuus riippuu rimien välimatkasta ja takana olevasta tilavuudesta. Vähän kuin puhaltaa ilmaa pulloon, mutta toisinpäin.

• Tykkään
Browex
  • Laddar…
I Installation sanoi:
Voit heittää maanlevyn päälle kankaalla. Kuitenkin se ei ole niin äänieristävä, enemmän absorboiva. Sellainen helmholtz tulee ja taajuus riippuu rimojen välistä etäisyydestä ja takana olevasta tilavuudesta. Vähän kuin puhaltaisi ilmaa pulloon mutta toisinpäin.
Älykäs ratkaisu, mutta ehkä mieluummin laittaisin vain jonkin eristyksen mitä se nyt onkaan eristys.

B Browex sanoi:
Fiksu ratkaisu, mutta laitan mieluummin vain jotain eristettä, mitä se sitten onkaan
Aiotko laittaa ritilöitä seinälle tai korvata seinän ritiläseinällä? On tietty ero siinä, miten se tulee toimimaan.
Mitä olet ajatellut käyttää siihen?
Eristys tyyppiä kivi- tai lasivilla? Toimii myös sellaisen puuvillan kanssa.

I Installation sanoi:
Aiotko asentaa säleitä seinään tai vaihtaa seinän säleikköseinäksi. Toiminnassa on jonkin verran eroa.
Mihin aiot käyttää sitä?
Eristys, kuten kivivilla tai lasivilla? Toimii myös sellaisen puuvillan kanssa.
Olemassa oleva seinä, joka rakennetaan. Olen lukenut, että lasivilla ja kivivilla eivät ole niin hyviä terveydelle. Muuten olisin käyttänyt niitä suoraan.

B Browex sanoi:
Olemassaoleva seinä, jota rakennetaan. Lasivilla ja kivivilla olen lukenut, että ne eivät ole niin hyviä terveydelle. Muuten olisin käyttänyt jotain niistä heti.
Käytä alaslasketun katon levyjä, jotka ovat kylläkin lasivillasta mutta pintakerroksella.
Niin kauan kuin ne ovat siellä suojan takana, ne ovat täysin vaarattomia.

I Installation sanoi:
Käytän alakattolevyjä, jotka ovat tosin lasivillaa, mutta pintakäsiteltyjä. Niin kauan kuin ne ovat vain suojan takana, ne ovat täysin vaarattomia.
Kysymys on, voinko käyttää kiveä tai lasia maisemointikankaan takana ja onko se okei?

B Browex sanoi:
Kysymys on, voinko laittaa kiveä tai lasia markkikankaan taakse ja onko se okei?
Käytä jotain kangasta sen sijaan on minun vinkkini.

• Tykkään
Browex
  • Laddar…
Näyttää siltä, että aion laittaa puukuituisoloinnin ja sitten peittää mustalla maapressulla ja lopuksi kiinnittää siihen rimat.

• Tykkään
total
  • Laddar…
B Browex sanoi:
Näyttää siltä, että aion laittaa puukuitueristystä ja sitten peittää mustalla kangaspeitteellä, jonka eteen sitten tulee säleikkö.
Tuliko siitä jotain? Onko sinulla kuvia ja lisätietoja miten rakensit? Antoiko se mitään äänieristävää vaikutusta?

Terveisin Total

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.