Olen tänään saanut G4-3 raakaponttiluukkuja toimitettuna. Tiedän, että laatu voi olla mitä on, mutta kuudesta kappaleesta neljässä on useita reikiä, jotka ovat noin 4 cm kokoisia. Olen aiemmin tilannut raakaponttia (ei luukuissa) samassa laadussa ja silloin minulla on ollut suurempia reikiä muutamassa laudassa 160 m puutavarasta.

1) onko yllä oleva laatu ok G4-3:lle?
2) Aion laittaa kattohuovan päälle. Onko ongelma, jos reiät ovat niin suuria?
 
  • Råspontslucka, jossa on useita noin 4 cm kokoisia reikiä, puun syyt näkyvät selvästi.
  • Räsponttilautaan tehty reikä, halkaisija noin 4 cm, heijastuksia puupinnalla ja yksityiskohtia höylätystä pinnasta.
alexander___ alexander___ sanoi:
Olen tänään saanut G4-3 raakalautalähetystä. Tiedän, että laatu voi olla mitä on, mutta kuudesta neljässä on useita noin 4 cm suuria reikiä. Olen aiemmin tilannut raakalautaa (ei lähetystä) samassa laadussa ja silloin olen löytänyt suurempia reikiä vain muutamasta lankusta 160 metrin puutavarasta.

1) onko tämä laatu ok G4-3:lle?
2) Aion laittaa kattohuovan. Onko näin suurissa reikissä ongelmaa?
Sinänsä en usko, että saat ongelmia, mutta voit ainakin reklamoida ne ja valita sellaisia, joissa on vähemmän reikiä: Tähän ei pitäisi toimittajan vastustaa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.