Olen tänään saanut G4-3 raakaponttiluukkuja toimitettuna. Tiedän, että laatu voi olla mitä on, mutta kuudesta kappaleesta neljässä on useita reikiä, jotka ovat noin 4 cm kokoisia. Olen aiemmin tilannut raakaponttia (ei luukuissa) samassa laadussa ja silloin minulla on ollut suurempia reikiä muutamassa laudassa 160 m puutavarasta.
1) onko yllä oleva laatu ok G4-3:lle?
2) Aion laittaa kattohuovan päälle. Onko ongelma, jos reiät ovat niin suuria?