S
Stefan1972: Putken päätyhylsy löytyy varmaan LVI-myyjältä, mutta laatan, johon kiinnitetään, saattaa joutua askartelemaan itse.
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
Stefan N
Stefan N: Poraa vain rauhallisesti ja käytä betoniporia, mutta ei iskuja.
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
B
BjörnNelson: [citat] Onnea!
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
S
saiter: "]Kiitos! Luulen, että ymmärrän mitä tarkoitat. 2 kerrosta suorakulmainen kehys 28x120). Sanotaan, että vasen pystysuora lähellä seinäpaneelia on aivan yläkulmassa, joten tarkoitat, että vasen pystysuora kaukana paneelista on aivan alakulmassa. Samalla vaakasuorat täyttävät pystysuorien jälkeen jäävät "tyhjät tilat" kulmissa?[/QUOTE] Juuri niin. //AA
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
K
Kinzeei: Olemme kunnostamassa pientä huonetta yläkerrassa. Olemme siirtäneet ikkunan saadaksemme hieman enemmän smyg sisäpuolelle ja asentaneet uuden massiivisen kuusilattian. Nyt työskentelemme seinien parissa, ja alkuperäinen ajatus oli laittaa kipsi suoraan paneelin päälle, mutta huomasin, että se ei ole niin jäykkä kuin olin toivonut, joten en uskalla kipsata siihen.. Mitä luulette
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
AntiusII
AntiusII: En ymmärrä tarkalleen, mistä ulkoseinäni koostuu. Kunnan dokumentaatio (1947) kuvaa sen näin: [bild] Sen ja omien mittausteni perusteella saan seuraavanlaisen tuloksen: [bild] "45 liggande regel" ja ulospäin tiedän, että se on oikein, koska voin nähdä ja mitata sen. Se, mitä ihmettelen, sijaitsee "12,7 (½") Porös träfiberplatta" ja "15 rörning (puts+vass)" välillä. En tiedä,
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
M
myrstack: [citat] työjärjestys on periaatteessa valmistella kipsinauhat, sekoittaa kipsilaasti, laittaa se suunnilleen tarpeellisella määrällä ja sitten painaa kipsinauhat paikalleen. Jos sinulla on hieman liikaa kipsilaastia taustalla, voit usein saada täydellisen tartunnan ja painaa ylimäärän varovasti pois. Kipsilaasti on niin tahmeaa, että ylempi osa voidaan myös painaa kiinni laastiin
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
Acora
Acora: [citat] Anteeksi unohdin kirjoittaa. Jo valittu, tulee saumallinen yksiaaltoinen tiili.
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
Mats-S
Mats-S: [citat] Kiitokset kiitokset, joo sainhan minä vähän kokemusta noiden 20 vuoden aikana puuseppänä ja kirvesmiehenä :)
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
K
Kardan79: Selvennys. Meitä ei kiinnosta, miten paneeli on käsitelty. Aiomme maalata sen olemassa olevan valkoiseksi. /Daniel
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
·
S
Sam_u_El: Palautetta jälleen. Nyt on kulunut melkein 6 vuotta lisää, yhteensä noin 8 vuotta. Istuu edelleen erinomaisesti.
6 vastausta · 4,3k lukukertaa
Karrock
Karrock: Jotain Träullitin kaltaista on ollut yleistä meluaitoissa samanlaisella rakenteella. Voit laittaa markis-tyyliin kangasta tai jotain vastaavaa, niin voit valita jonkun reippaan värin.
1 vastaus · 928 lukukertaa
J
juanxxx: [citat] Pienet lapset ajelevat niillä (ja minä itse tietysti). Silloin on mukavaa, että on vähän mukavuutta :-)
12 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
Musseh
Musseh: [citat] Joo luultavasti.. löysin muutaman kuvan tekstillä "Jalustalevy lasikuituvahvistetusta polymeerikomposiittilevystä, jossa on murskatusta luonnonkivestä tehty pinta." Vaikuttaa todennäköiseltä :) kiitos
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
K
Knallskalle: Koska en ole saanut mitään vastausta, yksinkertaistan tässä vähän. Suunnittelen tekeväni seuraavasti, ilmoita, jos mielestäsi jotain on tyhmää tai liiallista. Harjaa puhtaaksi, mahdollisimman pölyttömäksi Pidä kosteana muutaman päivän ajan ohjeiden mukaan korrohäftiin Muovita lattiakaivon ympäriltä Sekoita ja levitä korrohäft seinille (olettaen ettei tarvita lattiakaivoihin)
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
·
nimhed
nimhed: [citat] Hmm, kummallista sillä heillä on hintatakuu jos löydät alhaisemman hinnan kilpailijalta. Kilpailijan hinta -10%. Onko Vellinge kilpailija Trelleborgille? :crysmile:
15 vastausta · 6,0k lukukertaa
W
Wallin1985: Hei! Ajattelin tarkistaa, onko täällä foorumilla joku suunnittelija (tai vastaava), joka voisi antaa vähän palautetta/auttaa minua portaan rakentamiseen liittyen, jota olen rakentamassa. Tausta: Olemme rakentamassa uima-allasta, ja siihen aiomme ostaa allaskatoksen. Jotta allaskatos olisi piilossa sen ollessa pysäköitynä (kun se on rullattu sivulle, altaan viereen), haluamme rullata sen
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
Griddy
Griddy: Kiitos vastauksesta, Lattia, joka siellä nyt on, asennettiin aiemman omistajan toimesta ja on Ikean lattia. Olemme nyt väliaikaisesti poistaneet sen ja alla on muovimatto (luultavasti alkuperäinen), joka on liimattu suoraan betonilattiaan. Jalkalista, jonka poistimme, oli itse asiassa listaa. Takaosassa oli tarra. Reiät sijaitsevat melko korkealla, joten oletan, että tarvitsivat jotain
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
ErikAlbin
ErikAlbin: Hei, Olemme tekemässä 1920-luvun talon remonttia, ja ulkopuolen sekä yläkerran täydellisen remontoinnin jälkeen olemme nyt aloittaneet alakerran parissa. Siellä tulemme käytännössä tekemään kaiken lattiasta -> kattoon, mukaan lukien uusi keittiö ja lämmityslähteen vaihto jne. Osa alakerrasta remontoitiin 90-luvulla ja on suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta kaksi noin 40
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
K
Ken: Yksi 40m2 huone valmis, meni hyvin ilman sahaamista suurimmaksi osaksi, ei ollut yhtä hyvin liimattu kaikkialla, noin 80% pystyi irrottamaan sorkkaraudalla ja isolla sorkkaraudalla. Lainasin sähköhöylän, joka toimi hyvin jäljelle jääneen lastulevyn poistamiseen palkeista, jotka aion käyttää uudelleen. [bild]
5 vastausta · 7,3k lukukertaa
·
D
David_Berglund: Forestia on käytössäni ja kun luin heidän ohjeitaan, niissä todellakin sanotaan, että niitä saa jatkaa kentällä kuten Matti kirjoitti.. Joten tämä on vastaus siihen. Siinä lukee myös, että ne tulisi asentaa limittäen, mikä mielestäni tarkoittaa päällekkäisyyttä.. Joten mielestäni kysymykseen on vastattu, ja lisäksi sillä vastauksella, joka antaa minulle vähiten lisää
5 vastausta · 6,3k lukukertaa
J
JohanVSF: [citat] Onko jollain kokemusta siitä, kuinka värinkestävä esimerkiksi Illbruck Akryylitiiviste Pro (LD714) on?
3 vastausta · 3,7k lukukertaa
T
Tjuvkilsbyggare: Minulla on talo, johon tehtiin laajennus vuonna 1969. Laajennus on kellaritila, jossa on päällä ulkona oleva laatoitettu terassi. Terassin, joka toimii kellarin kattona, rakenne koostuu kevytsoraharkoista valettuine betoneineen, yhteensä noin 20 cm paksu. Koko rakenne roikkuu hieman (noin 20 mm keskeltä) ja siinä on näkyviä halkeamia katossa ja laatoissa. Sateella vesi kerääntyy
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
V
Villa1949: [citat] Varmgalvattu Vaunupultti löytyy todennäköisesti byggmaxista Halmstadissa.
10 vastausta · 7,8k lukukertaa
L
leifherlin: [citat] Oma kokemukseni Hornbachista on, että heillä on paljon päteviä henkilöitä keskuudessaan. Sen sijaan Bauhausissa saa etsiä heitä kissojen ja koirien kanssa eikä löydä ketään.
32 vastausta · 8,7k lukukertaa
·
ricebridge
ricebridge: [citat] …tai putkipommi…
10 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
ricebridge
10 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Z
Zusgazah: Kierteitä on 50 mm, sitten vielä 20 mm ennen kuin koukku alkaa, joten kun sen kiristää maksimaalisesti, sen pitäisi mennä 4-5 cm kattorakenteeseen. Mutta ehkä kannattaisi käydä Bauhausissa, ettei humahda alas kun istuu. Arvaan, että tarvitaan jotain järeää kun voima vetää ruuvia suoraan alas...
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
C
Carl_X: Aion rakentaa aidan uudelleen säleiköksi. Pidämme perustukset ja vaihdamme aidan tolpat. Ajattelin asettaa tolpan suoraan perustuksen päälle viiden millimetrin korotuslevyn kanssa tolpan ja perustuksen väliin. Minkä kokoinen levyn tulisi olla, sama kuin tolppa? Tolppa on 95x95.
0 vastausta · 870 lukukertaa
B
ByggaByggahus: Meillä on sisäänkäynti, jossa on vain valettu betonilaatta "portaana". Haluaisimme kuitenkin tehdä jotain samankaltaista kuin alla oleva. Sillä tällä hetkellä laatta on vain harmaa ja tylsä sekä alkaa murentua joistakin kohdista. [bild]
0 vastausta · 822 lukukertaa
·
fremax
fremax: Katso Kramlan linkki, mutta se näyttää olevan vähintään 6mm. Se pitää varmaan paikkansa. Poraan itse vesijäähdytteisellä timanttiporalla, jossa poranterät ovat vähintään 4mm. Ystävällisin terveisin, fremax
9 vastausta · 2,4k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.