C
Craxen: ja he sanovat tehneensä sen, mutta siinä tapauksessa heidän on täytynyt tehdä se läpinäkyvällä muovilla, koska taivaan voi yhä nähdä :-/
1 vastaus · 4,7k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [citat] Ja ruotsiksi se tarkoittaa käytännössä, että se on oksaton puutavara tai ainakin puutavara, jossa on pieniä ja vähän oksia.
5 vastausta · 3,8k lukukertaa
K
klint: Kenelle aiotte myydä polttopuuta, onko joku, joka ottaa sen vastaan maksua vastaan?
2 vastausta · 6,7k lukukertaa
H
H_22: noin 41,- for 29 cm leca Iso Dingle. Uskon, että tämä on halpaa
2 vastausta · 5,4k lukukertaa
L
Lotta och Roger: Hei! Ei myyjiä ;), mutta Kungsäter-ovilla on hyvä laatu. Peili ei halkeile kuten joillakin muilla merkeillä. Joten olisin tarkistanut hinnat eri paikoista ja ostanut Kungsäter-oven halvimmasta.
1 vastaus · 5,5k lukukertaa
S
Stefan: Hei hopp! Uskon, että Ytong Puolasta tai Virosta voisi olla harkitsemisen arvoinen vaihtoehto. Mielestäni täällä foorumilla puhuimme melko paljon erilaisista kivitalovaihtoehdoista ja niiden hinnoista, ja silloin juuri Puola (ja Viro?) nousi esiin. Jos etsit aiempia viestejä, löydät hintavertailun eri materiaalien välillä. Terveisin Stefan :)
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
Fasting65
Fasting65: Työelämän tutkimuslaitos on tehnyt pienen tutkimuksen vanerialalta. Saattaa olla lukemisen arvoinen. http://www.arbetslivsinstitutet.se/publikationer/detaljerad.asp?ID=696 http://www.arbetslivsinstitutet.se/publikationer/pdf_arb/1998-19.pdf
4 vastausta · 5,2k lukukertaa
J
Jynna: Aiomme asettaa vanhaa tiiltä lattianpäällysteeksi eteiseen ja keittiöön. Olemme saaneet hinnan 8 - 12 kr per leikkaus. Tiili leikataan kahteen osaan, jotta "laatta" ei ole liian paksu. Joku, joka voi suositella paikkaa, missä sen voisi tehdä edullisemmin? Edellä mainitulla hinnalla neliöhinta tulee liian kalliiksi. Asumme Ystadissa, joten jos joku tietää, mistä sen voisi tehdä
0 vastausta · 3,7k lukukertaa
P
peterpop: www.alloc.se
2 vastausta · 4,8k lukukertaa
P
2 vastausta · 4,8k lukukertaa
N
Nybyggare: Luulen, että useimmat valmistajat suosittelevat lakkauksen asentamalla laminaattilattiat keittiöön tai eteiseen. Ensinnäkin se on peittääkseen saumat, mutta myös kestääkseen mahdollisen ylimääräisen kosteuden, jolle ne altistuvat.
8 vastausta · 3,6k lukukertaa
F
frasse: Råspontin etuna on, että se antaa lisää millimetrejä ruuvaamiseen, mutta samalla sen asentaminen vaatii hieman enemmän työtä. On kuitenkin helpompaa käsitellä yksittäisiä lankkuja, kun muotoa halutaan saada aikaan esimerkiksi dosien, vinoskattojen ja vastaavien kohdalla.
10 vastausta · 7,8k lukukertaa
J
JanW: GIRA on saksalainen yritys, joka tekee paljon hienoja sähköjuttuja. Heillä on muun muassa kosketushimmennin, joka voi ohjata myös elektronisia muuntajia (en ole löytänyt vastaavaa markkinoilta). He tekevät myös sarjaa, joka on harjattua terästä. Taloamme on nyt varustettu GIRA:n 5-paikkaisella paneelilla, jossa on neljä himmennintä ja pölynimuripistorasia, kaikki harjattua terästä.
0 vastausta · 4,2k lukukertaa
J
joakim: kiitos tiedoista. aion tarkistaa, miten laminaatti johtaa lämpöä, kun minulla on lattialämmitys. muuten laitan todennäköisesti muovimattoja eniten alttiisiin paikkoihin.
8 vastausta · 3,2k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Kyllä, on parempia materiaaleja kuin plyfa. Niin sanottu OSB-levy tekee työn yhtä hyvin, mutta maksaa huomattavasti vähemmän. Krauta myy näitä 119SEK/levy, plyfasta joudut maksamaan 155-160spänn.
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
A
Annika: Olemme juuri muuttaneet taloomme ja meillä on tammilattiat, valkoiset peiliovet, valkoiset ovenkarmit ja valkoiset korkeat lattialistat. Lisäksi valkolakattu portaikko, jossa tammiaskelmat, mielestämme tyylikästä. Meillä on vaniljankeltainen keittiö Balingslövista tammipöytätasoilla. Eli ei muita puulajeja kuin tammi.
4 vastausta · 3,0k lukukertaa
P
PA: Mitä olen nähnyt, ei teByggmaxilla ole allmog-profiilia. Hinnasta olet varmasti täysin oikeassa. Mutta silloin se on helmiäinen.
2 vastausta · 5,1k lukukertaa
yonna
yonna: Pelastin naapurin 80-vuotiaan liukuoven kaatopaikalle joutumiselta. Olen säilyttänyt sitä kellarissa kymmenen vuotta. Pari kuukautta sitten pyysin puuseppää asentamaan oven talooni. Vanha karmirakenne oli niin huonossa kunnossa, että keskustelimme uudesta puusepäntyöstä. Liukuovi on tietenkin huomattavasti monimutkaisempi kuin tavallinen ovi (teräspalkki, rullalaitteet jne.), mutta se
1 vastaus · 3,7k lukukertaa
A
Annika: Asensimme lattian yläkertaan ja laitoimme Tarkett-lattiafoamia lattialastulevyjen päälle.
6 vastausta · 3,2k lukukertaa
Sweli
Sweli: [citat] Sehän oli se erillinen vessa eikä suihku/kylpyhuone josta puhun ;D ;D ;D
8 vastausta · 4,6k lukukertaa
L
Lill: [citat] Vastalause! ;) Sinulle tulee kaksi väriä lattiallesi. Ulko-osa tulee harmaantumaan...katon alla oleva osa säilyttää "kyllästetyn värin"... Minulla ei ole ratkaisua, ja ehkä se on samanlainen, jos käytät muita puulajeja...mitäpä minä tiedän... ???
6 vastausta · 4,9k lukukertaa
I
Idalind: [citat] Aivan! olen tehnyt täsmälleen saman ja saanut saman tuloksen. Olisi todella hienoa kuulla lausunto RIIPPUMATTOMALTA asiantuntijalta!
4 vastausta · 7,4k lukukertaa
Sweli
Sweli: Olimme Rostockissa ja Lübeckissä. Bahr Rostock, täältä löysimme eniten vaihtoehtoja, ja hinnat vaihtelivat 100-150kr/neliömetri. Carrara marmori 290kr/neliömetri. Hagebau Rostockista emme löytäneet paljon muuta kuin keittiömme lattian, terrakotta klinkkerit pienellä koristeella. Toom Baumarkt Rostockista löysimme hyviä lamppuja ja muita vastaavia. Hussmann Lübeck, vierailun
15 vastausta · 5,7k lukukertaa
G
General_Failure: [citat] Se riippuu siitä, minkälainen lattia on kyseessä. Jos on massiiviparketti, niin laitetaan muovia ja kartonkia betonin päälle. Lamella- ja parkettilattioille muistaakseni tarvitaan lattiafoam (tyyppi vaahtomuovi).
13 vastausta · 8,2k lukukertaa
M
Midas: Kiitos infosta! Se on luultavasti OSB.
7 vastausta · 4,2k lukukertaa
M
7 vastausta · 4,2k lukukertaa
H
hama170: Olemme ostaneet talonrakentajan kautta, mutta kungälvsträ:lla oli myös hyvä hinta.
4 vastausta · 7,4k lukukertaa
I
IngvarW: OK, meidän välipohja sekä kattopalkit lepäävät suurimmaksi osaksi lecamurin päällä, joka kulkee läpi koko talon. Keskellä olevat pystypalkit ovat vain sivusuuntaisille rasituksille, kuten tuuli. Kiitos kuitenkin toivottaa Ingvar
10 vastausta · 3,7k lukukertaa
Sweli
Sweli: Ne ovat betonilohkoista ja valettu tehtaalla yhtenä kappaleena. Voit nähdä miltä ne näyttävät ja miten ne asennetaan kotisivuillamme asennus-osiosta. Siellä näkee kuinka ne nostetaan paikoilleen ja asetetaan seinään. Se oli melko helppoa. Vaikeinta on, että etäisyyden lähimpään seinään on oltava tarkka molemmilla puolilla, mutta he hoitivat sen ;D
17 vastausta · 6,2k lukukertaa
yonna
yonna: Minulla on paljon käteviä ystäviä (isä & poika), jotka laittoivat 'kunnollisen' parkettilattian. Se oli todella hieno, kun se oli valmis - mutta nyt, melkein kymmenen vuoden jälkeen, he ottavat ammattilaisen laittamaan lattian uudelleen. He katuivat lattian kovan työn - se on huomattavasti vaikeampaa kuin luulisi - on heidän johtopäätöksensä. Saattaa olla jotain mietittävää.
7 vastausta · 5,9k lukukertaa
I
Iza: Hei ::) Olen kiinnostunut swelis prefab betonielementtiseinästä kuinka paljon hinta voi vaihdella, olemme saaneet hinnan prefab puuseinälle rapatulla julkisivulla ja rapatus on erittäin kallis. Olen myös itse piirtänyt talomme, toivottavasti voimme rakentaa sen pian, työn alla tarjoukset!
19 vastausta · 10,7k lukukertaa
L
Lill: Onhan olemassa huonekaluhuopapaloja, miksi ei sitten koiratassuja koiratassuille ;) ?? Ei mutta minulla oli oikeastaan kysymys linoleumin hinnasta. Tietääkö kukaan? Eikö linoleumi ole yhtä kestävä (ainakin) kuin muovi kuivissa tiloissa. Vanhoja linoleumilattiat kestivät kyllä kaiken ainakin.
10 vastausta · 5,8k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.