Hei !

Onko kenelläkään kokemuksia byggmax-lattiasta?
Jotain muita hyviä vaihtoehtoja?

Terveisin Mattias
 
Mmmmm mitä haluat tietää??
 
Hei!

Miten on lattian paneeli?
Joissakin halvoissa lattioissa se on liian heikko rakenne ja silloin lattiankorjaaja ei ole tyytyväinen.
Takuut yhdessä vesikiertoisen lattialämmityksen kanssa?
Onko se siisti (tasaisesti lakattuna, ei korjauksia)?
En ole vielä nähnyt heidän lattiaansa, se tapahtuu ensi viikolla jossain vaiheessa.

Terveisin,
Mattias
 
Ostimme 14 mm tammiparketin K-rauta:sta hintaan 229 kr/neliömetri, uskon, että valmistaja oli Upofloor Suomesta. Ostimme tämän lattian koko yläkerralle, puusepät pitivät siitä, että se oli erittäin hyvä asentaa. Alakerrassa meillä on tammiparketti Tarkett:lta, ei suurta eroa. Kuitenkin yläkerran lattialla on enemmän "elämää", oksanjälkiä.
 
Nuotti onkin sitten vähän niin ja näin, mutta sen saa kyllä kasaan. Se on erittäin tasalaatuinen, emme ole löytäneet ainoatakaan korjausta tai rumaa lankkua 100m2:stä, mutta kuten sanottu, joidenkin lankkujen banaanimuoto voi kyllä saada mielen järkkymään.
 
Hei Annika. Kirjoitat, että olette ostaneet lattian Upofloorilta. Mitä käytitte lattian alla? Askeläänen vaimentamiseksi ja kosteussuojaksi. Näen, että Upofloorilla on jotain, joka nimeltään Tupoflex, oletteko käyttäneet sitä materiaalia?
 
Asensimme lattian yläkertaan ja laitoimme Tarkett-lattiafoamia lattialastulevyjen päälle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.