me harkitsemme vanhojen talossa purkamiemme ovien säilyttämistä, oikein hienot massiiviset vanhaovet. Ongelma on, että emme saaneet tai jaksaneet ja meillä ei ollut aikaa poistaa karmeja, kysymys on; Onko todella kallista teettää ovikarmit vanhojen ovien mukaan?