me harkitsemme vanhojen talossa purkamiemme ovien säilyttämistä, oikein hienot massiiviset vanhaovet. Ongelma on, että emme saaneet tai jaksaneet ja meillä ei ollut aikaa poistaa karmeja, kysymys on; Onko todella kallista teettää ovikarmit vanhojen ovien mukaan?
 
Pelastin naapurin 80-vuotiaan liukuoven kaatopaikalle joutumiselta. Olen säilyttänyt sitä kellarissa kymmenen vuotta. Pari kuukautta sitten pyysin puuseppää asentamaan oven talooni. Vanha karmirakenne oli niin huonossa kunnossa, että keskustelimme uudesta puusepäntyöstä. Liukuovi on tietenkin huomattavasti monimutkaisempi kuin tavallinen ovi (teräspalkki, rullalaitteet jne.), mutta se tuli silti huomattavasti halvemmaksi kuin uuden ostaminen. Lisäksi siitä tuli todella tyylikäs! :D

En usko, että se tulee sinulle kalliimmaksi, jos vertaat uusiin oviin. Saat myös mukaan viehätyksen ja laadun. Katso taitava puuseppä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.