Olen poistanut kaikki ovet Eksjötalon hankinnasta. Luulen, että saimme noin 1500 sek ovesta vähennyksen melko tylsistä kovaprässätyistä, ei massiivisista valkoisista ovista.
Kiitollinen kokemuksista uusien vaihtoehtoisten ovien hankinnasta.
1) Olen katsonut Kungsäter Addera, tietääkö kukaan mistä näitä voi ostaa edullisesti? Mitä hyvä massiivinen tammisisäovi mukaan lukien karmin hinta yleensä on? Mitä voi tehdä kymmenen oven hankinnassa?
2) Vaihtoehtoiset toimittajat? Onko se kannattavaa etsiä valmistaja ja tilata erikoisvalmiste jos tarvitsee noin 10 kpl?