Kiitos!
Me uskoimme myös, että saumat voisivat olla ongelma, mutta nyt kun se on rakennettu ja sitten maalataan, ei se tule näkymään niin paljon.

Yksi etu koristekulmien käytössä on juuri se, että saumat katoavat.
 
Sweli!

Miten tämän dekorhörnan kanssa tehdään? Onko se rapattu siten, että se näyttää "kantstenarna" vai onko se täysin erillisiä rakennusosia/kiviä, jotka kiinnitetään kulmien ympärille?

Ystävällisin terveisin Stefan :)
 
Ne ovat betonilohkoista ja valettu tehtaalla yhtenä kappaleena. Voit nähdä miltä ne näyttävät ja miten ne asennetaan kotisivuillamme asennus-osiosta.

Siellä näkee kuinka ne nostetaan paikoilleen ja asetetaan seinään.
Se oli melko helppoa. Vaikeinta on, että etäisyyden lähimpään seinään on oltava tarkka molemmilla puolilla, mutta he hoitivat sen ;D
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.