On pieni kysymys.....
Talon, jossa asumme tällä hetkellä (vuokratalo), lattiaan on laitettu muovimatto lastulevyjen päälle, koska katosta vuotaa vettä sateella. He tekivät tämän maaliskuun lopulla, joten mietin, onko lämmöllä/kylmällä merkitystä, kun matto asennetaan.
Lisäksi, kun on satanut vettä, se on imeytynyt lastulevyihin ja eristeeseen. Mitä tapahtuu, kun lämpö tulee päälle nyt, kondenssiongelmat jne.... kuinka kauan kestää, ennen kuin home alkaa kehittyä, jos sitä ei ole jo siellä... ???