Senaste aktiviteten
-
CCarl med C svarade i tråden Har ni köpt hus från Husverket? Era erfarenheter?.Läser i tråden och känner igen mig i allt som skrivs. Husverket är riktiga skojare. Frågan är bara hur man kan hjälpa andra från att bli...
-
HHanna Isaksson1 svarade i tråden Kostnad för nytt badrum?.BirgitS förslag med U-dörr som du fäster vid fönstret tycker jag låter värt att fundera på, att släppa kraven på mötande vinkel liksom...
-
DDilato svarade i tråden Ransonering på drivmedel.Sovjet fick ju under 2a världskriget hjälp från USA med framför allt materiel, dom hade nog inte klarat sig så bra utan det.
-
CCarl med C svarade i tråden Husverket.Hittade denna tråden när jag Googlade Husverket. Jag har precis samma upplevelse som många här. Förseningar, uteblivna svar, ingen...
-
DEn klassiker. Precis så gjorde även Tyskland ett par månader tidigare mot Polen. Är det nån här som vet vad Sovjetunionen hade för...
-
DDilato skrattade åt Os inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Helt säkert är det så att det finns miljöpartister som tänker på klimat och miljö. Speciellt i Finland. I Sverige låter det som ett...
-
DDilato älskade Os inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Ja, men inge seriösa. Det finns nog inget det går att hitta argument emot. Oavsett hur vällovligt det är går det nästan alltid att hitta...
-
DDilato gillade Os inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Antyder du att någon i tråden inte är ärlig? Jag tolkar dig så, annars är ditt påstående meningslöst. Oärlighet är inget jag har märkt...
-
DDilato förvånades av fribyggs inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.OT: Det finns iofs miljöpartister som är positivt inställda till kärnkraft..
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."15 000 kWh, radhus i Västra Götaland, 136 m², 12% mer än genomsnittet ..." En medlem har fyllt i sin elförbrukning. Jämför din...
-
HHanna Isaksson1 svarade i tråden Kostnad för nytt badrum?.Hmm, förstår hur du tänker med duschen och att gå tvärsöver. Gjorde en snabb googling där det enligt gvk ska undvikas, men om man måste...
-
LTacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus.
-
MMyckling blev ledsen av TeroMs inlägg i tråden Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar).Igår fick vi ta farväl av vår Iris som spridit glädje hos oss i närmare 14 år. Saknaden är svår som alltid efter dessa kära...
-
MBästkusten när den är som bäst ❤️. Njuter innan regnperioden startar i morgon. Helt tyst så det susar i öronen, solnedgång, helt själv...
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."19 358 kWh, villa i Stockholm, 211 m², 44% mer än genomsnittet ..." En medlem har uppdaterat sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
DDilato svarade i tråden Hembatteri.VARTA VARTA tillverkar inte sina egna litiumjonceller för de stora energilagringssystemen (som VARTA.wall, pulse neo eller element)...
-
KristoferR svarade i tråden Lockläkt med underlig dimension.korrekt. fel formulerat av mig. Batteri-maskinen fungerade mer än väl för ändamålet till min förvånan. -
PDu är no-brained.
-
MEn grej till att ta i beaktning, om toaletten sitter för nära kakel bildas det kondens som droppar ner var gång den tar in kallvatten.
-
Tokslut svarade i tråden Allt om bilen.Returen/garantin sket sig tror jag 🤣 5.6kg... -
KKasken svarade i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.Sätter du grundstenarna att leta Japanskt, med bensinmotor och manuell låda så har du mycket goda chanser att hitta något som fungerar...