L Lillabus12 #1 Medlem · 1 inlägg torsdag 23:25 Lillabus12 Medlem 1 inlägg torsdag 23:25 #1 Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #laga #putsa #putsad-vägg #vägg #väggar
Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
P PerOF #2 Medlem · Stockholm · 424 inlägg igår 06:20 PerOF Medlem Stockholm 424 inlägg igår 06:20 #2 L Lillabus12 skrev: Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus.[bild][bild][bild] Kanske går att laga med lera? Om det verkligen är soltorkat tegel. Kalkputs läggs på lera och blir hårt och solitt. "Husfix" är en slags cement som finns i små förpackningar. Husfix blir lite seg och spricker inte. Redigerat: igår 06:39
L Lillabus12 skrev: Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus.[bild][bild][bild] Kanske går att laga med lera? Om det verkligen är soltorkat tegel. Kalkputs läggs på lera och blir hårt och solitt. "Husfix" är en slags cement som finns i små förpackningar. Husfix blir lite seg och spricker inte.