Senaste aktiviteten
-
FFlintylaren gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall...
-
Zz_bumbi svarade i tråden Var tvungen att skarva akustikpanel. Hur kamouflera ”glipan”?.Ska man testa att slipa och blanda med lim så slipa bara faneret och testa på några provbitar.
-
Kkrambriw älskade Abies koreanas inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Det är vad jag kallar trädgård ! Önskar er lycka till med den väg ni valt.
-
RRenoveringstjejen svarade i tråden Den stora öltråden!.Makens senaste semesteröl.
-
AAbies koreana svarade i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Det är vad jag kallar trädgård ! Önskar er lycka till med den väg ni valt.
-
Kkrambriw svarade i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Allt detta började i det lilla av sig självt, vi lät blommor börja växa upp i en rundel, dom trivdes och började "bre ut sig". På bilden...
-
Mathildatiger gillade Renoveringstjejens inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Wow! Du ger verkligen monokulturen ett ansikte! -
Mathildatiger gillade kashiedas inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Prova att lägga grön asfalt iställt. -
Mathildatiger gillade krambriws inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vi har dom senaste åren, +10 säkert, börjat med att spara olika arealer av gräsmattan från klippning där det fritt får växa upp som typ... -
AAbies koreana gillade kashiedas inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Prova att lägga grön asfalt iställt.
-
AAbies koreana gillade krambriws inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vi har dom senaste åren, +10 säkert, börjat med att spara olika arealer av gräsmattan från klippning där det fritt får växa upp som typ...
-
Mathildatiger gillade Renoveringstjejens inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vilken tur att du bor på en plats där du har tillgång till obegränsat med vatten. Säljer du gräsmatta på rulle eftersom du verkar odla... -
ANu är du rejält ute och cyklar anser jag. Menar du på fullt allvar att Debitkort, kreditkort och Swish är olagliga betalningsmedel...
-
Hhe-peter gillade krambriws inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Vi har dom senaste åren, +10 säkert, börjat med att spara olika arealer av gräsmattan från klippning där det fritt får växa upp som typ...
-
D🦔 IGELKOTTS UPDATE: Minstingen har lärt sig.. blir lite undanskuffad av syskonen vid maten ibland - denna gång smög den fram medan vi...
-
Pen skrattade åt Unikt namns inlägg i tråden Användande av badrummet efter dess livslängd - vårdslöshet?.TS har inte fått en tvåa på badrummet av en badrumsbesiktningsman. Det blir en konstig liknelse. Var det en självreflektion? -
CCittra04 svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 930 andra personer (78%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
XHandlat till huset och hittat en ny favoritaffär 😍. Tyvärr lite för långt bort för att bli stamkund, men det finns byggvaruhandlare och...
-
RRenoveringstjejen svarade i tråden Hur många ampere behöver man i en mindre bostadsrätt?.Mina grannar har 3-fas. Det är jag som tills nu inte behövt fundera över saken.
-
XDå var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...
-
RRenoveringstjejen svarade i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Wow! Du ger verkligen monokulturen ett ansikte!
-
kashieda svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Let's go hunting. Who's game? -
Kkrambriw gillade Renoveringstjejens inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Ser verkligen underbart ut! Jag jobbar på att successivt plantera igen min lilla stugtomt. Men jag har en lott med odlingar av grönsaker...