Senaste aktiviteten
-
BJag har köpt och installerat 2st av dessa, leveretat hem till dörren på ca 1 vecka för ca 320 euro. Fungerar perfekt...
-
DDanielSt81 svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Thuja är nog omtyckt av en hel del för att den blir som en mur/plank. Väldigt tät och grönt året runt så att det även vintertid inte...
-
Då borde det bli en idag😀 -
DUngefär 1,5 % av befolkningen (150 000) är diagnosticerade med någon sorts demens. Så bara där har du hälften av de 3 % som inte klarar...
-
SStefan.o svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Appropå smör i skolan. När jag var riktigt liten hade de ”Svenskt smör ” samt ”Tre ess” i matsalen, båda varianterna var små paket...
-
DSen när får man inte längre byta ett vägguttag själv? Jag antar att du är lika kritisk när elmontören monterar ett nytt eluttag i sin...
-
FI Stockholm finns finsk hemtjänst. De pratar oftast även flytande svenska. Om någon har problem med språket. Ett kryphål.
-
DÄr det bara jag, eller …?
-
BBombus pratorum gillade ajn82s inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Dra upp ogräs, klipp och gödsla till våren
-
Fairlane svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.Sen när får man inte längre byta ett vägguttag själv? Jag antar att du är lika kritisk när elmontören monterar ett nytt eluttag i sin... -
DDiamant svarade i tråden Var tvungen att skarva akustikpanel. Hur kamouflera ”glipan”?.Skulle det vara ett problem? Det syns ju knapps.
-
Vilket inte inträffat i Sverige under modern tid om det är privatpersoner vi diskuterar. Det är elektrikerna som dör av el. Faktum är... -
HHJ-C svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Är det bara jag, eller …?
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Nu är du rejält ute och cyklar anser jag. Menar du på fullt allvar att Debitkort, kreditkort och Swish är olagliga betalningsmedel... -
FFixarjon svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Vilket ribcover är detta? Vet du om det håller för barn och djur?
-
SSjälv minns jag när godisbutikerna med självplock kom 1985/86. Då insåg man (eller erkände, det var säkert redan känt) att det inte var...
-
DDilato svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Kollegan ht ju rätt att klippa bort allt som inkräktar på tomten, så vad är problemet?
-
SStefan.o svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Är det någon annan än jag som upptäckte att man kunde skjuta iväg smöret i de där små lättapaketen de hade i skolmatsalen, om man lade...
-
DSå det är egoistiskt att sätta sina egna behov och önskemål framför sina grannars?
-
SJag minns att när jag gick i simskolan så kunde man få köpa Ahlgrens bilar styckevis i kiosken vid badplatsen, i just den typen av påsar...
-
DJag tror att de jag kallade grupp 2 är på tillväxt, att vi har en kulturförändring i skeende. Dels p g a urbaniseringen, dels på grund...
-
DVisa mig en 10 meter hög tujahäck i så tätbebyggt område. Sen kommer frågan varför ska du ha rätten att bestämma vad som ska växa på min...
-
DVill du ha utsikt över min mark skulle du ha köpt min mark. Nu gjorde jag det och bestämmer vad som finns där. varför ska ett område...