Senaste aktiviteten
-
TSkulle kanske passa bättre efter jul och nyår men ...
-
SDamn, tur vi hjälper varandra här oavsett om det är bygg eller öl det gäller. 😍🙌🍻 Hade koll på Internationella IPA dagen igår men detta...
-
En StrongHand bordslåstång, så här i efterhand när jag har provat lite så skulle jag ha köpt två på en gång, jag gillar veven... -
LLt A svarade i tråden Qlima 2522 wifi kontakt.Testa att logga in på pumpens wifi men det kommer hela tiden upp ingen internetanslutning
-
HDet betraktar jag som ett rån.
-
PMin kompis på konserten, en kvinna, sa några väl valda ord, och det flaggades inte mera.
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Sommarvattenpump – 12 V off grid eller lägga en kabel?.Tack! Ja, det är nog dags att ge upp solcellsidén och köra köpeström istället. Sådan måste ändå dras fram i närheten. I samband med det... -
DDkvist svarade i tråden Inreda - Dator i befintlig Vedumgarderob som avdelas.Det framgår från rubrik och tråd att det är befintliga Vedumgarderober som har anpassats av TS själv. Dvs, den går inte att köpa...
-
Isakare svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Precis, senaste dagarna har löven börjat gulna och falla på vissa träd. -
DDet parti som försökte få Sverige att bli som Schweiz skulle få min röst direkt! Konsensus och direktdemokrati har ju visat sig vara en...
-
NNyikåk svarade i tråden Feedback på nya sajten lämnas här.Har ni något A/B-test med gilla-symbolerna? Ibland är de som vanligt, ibland så är de "bleka" som någon lekt genomskinligheten, eller är...
-
PMiljöpartiet har ju bekänt färg och sagt att bränslepriserna är på tok för låga och invandringen ska öka om dom kommer till makten så...
-
Isakare svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Min kompis på konserten, en kvinna, sa några väl valda ord, och det flaggades inte mera. -
BBjörkskär svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Det parti som försökte få Sverige att bli som Schweiz skulle få min röst direkt! Konsensus och direktdemokrati har ju visat sig vara en...
-
PEn StrongHand bordslåstång, så här i efterhand när jag har provat lite så skulle jag ha köpt två på en gång, jag gillar veven...
-
EVill du ha utsikt över min mark skulle du ha köpt min mark. Nu gjorde jag det och bestämmer vad som finns där. varför ska ett område...
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Nej. Du uppfattar det fel. Jag vill inte att du skuggar min mark med enorm skugga. Då får du sätta den ovårdade 10 meter höga häcken...
-
THann med dess två innan läggdags.
-
KTänkte att svenska var självklart för alla över iq50😘
-
POch även för de utan FB.
-
PEller igår?
-
GGanescha svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Ja självklart. Är supernöjd över den riktningen Sverige har tagit och hoppas att man får fortsätta samma väg genom att ge den sittande...
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Eller igår?