Senaste aktiviteten
-
TDet har jag gjort ett par gånger. Jag har också tagit min vara och gått ut ur butiken när personen vid kassan vägrade att ta betalt av...
-
PPligg85 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Tyvärr lever inte många. Skola från 6-23år. Följt av 50år jobb som innebär att ställa alarm och kliva upp i över 10.000 dagar att...
-
mexitegel svarade i tråden Blandarfixtur godkänt utan kortling?.Hm, är inte det där en yttervägg? Hur är den isolerad? -
Besma Khalid svarade i tråden Inreda - Dator i befintlig Vedumgarderob som avdelas.Do you know where I can buy this exact cupboard? -
Jarlingar svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Oerhört konstigt resonemang!? Många partier har förändrats radikalt bara de senaste 30 åren. Att blint vara partitrogen oavsett vilken... -
DHandlat till huset och hittat en ny favoritaffär 😍. Tyvärr lite för långt bort för att bli stamkund, men det finns byggvaruhandlare och...
-
NDet börjar hända lite i allafall, mycket småplock kvar och hela långsidan men det börjar påminna om en trädgård i alla fall. Har fått...
-
Besma Khalid svarade i tråden Inreda - Dator i befintlig Vedumgarderob som avdelas.Do you where I can buy this same cupboard? -
HHarmagedon svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Sibirisk häckkargan eller ärtbuske säljs fortfarande men jag har nog aldrig sett en nyplantering av den. De som finns i mitt område var...
-
Menar du på fullt allvar att du med tvång skulle genomföra ett "köp" med kontanter trots att säljaren tydligt meddelar att denne inte... -
PPin svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.I Stockholm finns finsk hemtjänst. De pratar oftast även flytande svenska. Om någon har problem med språket. Ett kryphål.
-
Lljonsson90 gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.😆 okej Det lilla jag vet om BESS och stödtjänst är att man ofta låter dem ligga vid 50-60% laddning, för att både absorbera och avge...
-
POj vad sorgligt sagt. Livet är till för att levas inte överlevas🥰
-
SSpacemanuh svarade i tråden Tävling: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.Svar: X -Mörrum Jag hade lagat en caprese med mina egenodlade tomater och egenodlad basilika.
-
MickeG01 svarade i tråden Ångbroms mot kattvind.Jag känner stt jag spostade mitt inlägg lite väl hastigt sist, lämnade ute lite information jag tagit reda på i efterhand så om det... -
FEn StrongHand bordslåstång, så här i efterhand när jag har provat lite så skulle jag ha köpt två på en gång, jag gillar veven...
-
FMin fru trodde det var en ny toalettborste och jag fick hejda henne i sista sekunden. Men det är alltså en Bahco hålsåg med...
-
mexitegel svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Är man lite hård i magen kanske det ändå är en sån som behövs? 😂