Senaste aktiviteten
-
Jjonasnjonasn svarade i tråden Kalk/salt eller mögel?.Ok! Tycker detta ser lite luddigt ut och tänker att salt mer är kristaller. Men beror väl på hur nära man kollar
-
P”Tant Anna” där jag handlade godis då jag var liten plockade godisarna en och en med en silverpincett och la dem i påsen. Hon hade de...
-
JAllt salt löser sig inte i vatten, men salt som spontat uppstår i en källare gör troligen det.
-
PFrågan du ställde gällde vilka det var förutom svenskan. Glömde du det?
-
PRomani, jiddisch, samiska, meälankäli ( hur det nu stavas) bara en googling bort. Kan ha glömt ett.
-
EDet är nog så enkelt att det finns olika typer av människor/familjer. 1. T ex de som liksom du vill bo i ett sorts bykollektiv med hög...
-
SStefan.o svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.”Tant Anna” där jag handlade godis då jag var liten plockade godisarna en och en med en silverpincett och la dem i påsen. Hon hade de...
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Tjuvjakt, är det Ida-Lova som är i farten igen? -
mexitegel svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Handlat till huset och hittat en ny favoritaffär 😍. Tyvärr lite för långt bort för att bli stamkund, men det finns byggvaruhandlare och... -
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Du ignorerar fullständigt vad folk skriver till dig. Och utgår helt galet från att samtliga batterier används för långtidslagring hela...
-
MMattsvart svarade i tråden Behöver hjälp att hitta rätt låskista till min förådsdörr.Tack så mycket! Blir en tripp till biltema Mvh
-
Aaddetheslirro svarade i tråden Att sälja lägenhet för 3 miljoner utan mäklare.Går att sälja utan mäklare men presentationen behöver ändå vara skarp, folk scrollar förbi dåliga bilder oavsett vart de listas. Några...
-
Aaddetheslirro svarade i tråden Homestaging - tillfixning inför försälning.Poängen om att man 'oftast kan räkna ut det själv' stämmer för det grundläggande, röj och städa kan du göra gratis. Men det fysisk...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Balkongflygare?
-
Keiller gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.En vecka in och det var dags att bygga ett garage! Jag vill att det ska gå i samma stil som huset så det var bara att lösa! ”Ramen”... -
PLäste rubriken och trodde det skulle diskuteras kriminalpolitik...
-
1123abc svarade i tråden Behöver hjälp att hitta rätt låskista till min förådsdörr.ASSA 310 fungerar bra ihop med en oval låscylinder. Det finna 2st olika kolvplaceringar för låshus den klassiska som idag brukar kallas...
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Självklart ska man kunna få vara privat i sin trädgård men att plantera tuja och låta det växa så pass högt så det skapar problem för...
-
Appendix skrattade åt Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Jag tror jag talar för alla när jag uttrycker min besvikelse. Vad hände med teglet!? -
Appendix älskade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.En vecka in och det var dags att bygga ett garage! Jag vill att det ska gå i samma stil som huset så det var bara att lösa! ”Ramen”...