Senaste aktiviteten
-
PPerOF svarade i tråden Huntonit proffsvägg hjälp, tips och råd.Brukar gå att böja gipsskivor ganska så mycket. Huntonit vet ej, men det märker du. Rörelse i fogarna undviker man genom att...
-
FCareful!
-
Ffribygg svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Heller en mörkröd sosse än en rödgrön röra (åtminstånde om det handlar om att styra landet)
-
Ssawallen svarade i tråden ASSA elva fjärrstyrt lås, erfarenheter?.Jag har inte läst hela tråden (tldr) men undrar om det finns en installationsanvisning någonstans. Vi har ASSA Elva här, installerat av...
-
Kkarlmb svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Careful!
-
Ffribygg svarade i tråden Vinglande bygge.Så hur tänker du att dessa dina inlägg hjälper TS som planerat bygge med takstolar med c/c 1000mm?
-
Düsseldorff svarade i tråden Hur vänder/bär man en badtunna på 250kg?.Haveri. Läser du inte nyheterna? -
Fpolykarbonatvisir
-
HLoredo quattro är effektivt medel mot ogräs i gräsmattan. Det gör nog susen där
-
HDra upp ogräs, klipp och gödsla till våren
-
BByggisen svarade i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Också blivit med billig robot, tack för en lärorik och underhållande tråd. Tänkte lägga kabeln lite slött för att kolla hur den går...
-
MMattsvart svarade i tråden Behöver hjälp att hitta rätt låskista till min förådsdörr.Då borde dom passa? Vilket är det enklaste trycket ja kan använda? Och kommer oval låscylinder passa?
-
UJag har borrat 24 eller 25mm hål med handhållen maskin i tjock plåt. Jag tror det var 16 eller 20 mm plåt. Det gick bra men det skall...
-
HFREEEDAG är det😉
-
Ffribygg svarade i tråden Stålborste till röjsåg för att rensa ogräs.Det är nog en vettig kombo, bara nät visir är ju otillräckligt med stålborste på röjsågen
-
KDamn, tur vi hjälper varandra här oavsett om det är bygg eller öl det gäller. 😍🙌🍻 Hade koll på Internationella IPA dagen igår men detta...
-
KKane svarade i tråden Den stora öltråden!.Strålande! Och flaggan är hissad förmodar jag?
-
MMicke_MM svarade i tråden Bekämpning av vitgröe etc i gräsmatta.Jag har efter mycket om och men fått tag på Boxer och nu undrar jag om det är rätt tid applicera nu eftersom jag tror att det appliceras...
-
FSkyddsglasögon och visir på hjälmen. Kör aldrig röjsåg utan visir.
-
SBlev ett stopp för mig med
-
Ffribygg svarade i tråden Vinglande bygge.
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Kan du utveckle det resonemanget?