Senaste aktiviteten
-
GK100 svarade i tråden Värsta elkopplingen, nya tråden.Du får nog blunda med åtminstone hälften av Argusögonen om det inte bara ska bli eljobb i stugan. Ja verkligen underligt men ack så... -
MInte vet väl jag, du får väl googla!?
-
optimizer svarade i tråden Mata utomhusbelysning från två håll med isolertransformator.Hur driftsäker behöver en vägbelysning vara? Alt 1. Dra en separat grupp till varje lampa med egen säkring. Alt 2. skaffa lammpor med... -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Inte vet väl jag, du får väl googla!? -
STänk att det skall ta FEM år för att få fram en enkel instruktionsvideo :surprised:
-
MJa, det har jag. Sedan länge.
-
MMen, men... Det där är väl inte Fröken?? 🤔
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Vem har bestämt det🤔
-
FNu har jag fått offerten på papper och det blev inte så farligt: 25.935 inkl ROT och inkl ställning & plattor under utedelen. Det var...
-
MBilder!! ☝️🫣
-
Ffribygg svarade i tråden Stålborste till röjsåg för att rensa ogräs.Hur skyddar man ögonen enkelt vid användande av stålborste på röjsågen?
-
GK100 svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Ja det är med stor säkerhet samma grund dvs spänningen vid låglast ser mest ut som vore det taggtråd i försök att bocka stympade... -
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Värsta elkopplingen, nya tråden.Mer sommarstuga. Det finns fasadbelysning men någon tyckte det fattades en lampa på knuten. Så då monterar man dit en. Och man matar... -
AAndersS svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Men 97% har "accepterat" och har någon form av konton, även om man är sällananvändare finns möjligheten. Och det har gått på 30 år...
-
KKanelbullen123 svarade i tråden Bygga ut altan, markskruv.Grus tror jag spontant är svårt, lera och jord fungerar bra av min erfarenhet. Jag förborrade för att försöka få det rakt
-
Ffribygg svarade i tråden Vinglande bygge.Viśst är det norm, men oisolerat föråd med metern mellan takstolarna kan det ju inte vara bättre med 1200mm c/c som du påstod utan det...
-
TMin camping säsong fick onödigt aggressivt slut i år. Körde in i ett parkeringshus och hade helt glömt taktältet. Taktältet överlever...
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Men, men... Det där är väl inte Fröken?? 🤔