Senaste aktiviteten
-
KDelsbo parisare i bröd med sallad , dressing och ketchup 😛 var så gott att det blir nog en till strax, tur de säljer stora skivor i 4...
-
JJohanna.bodin svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Du har helt rätt. Jag har betalat för tätning, det finns på fakturan, men de har "tätat" med tejp!! Det är stora hål rakt ner i...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det kan du ha rätt i...
-
EJag tog bort fyllningen och monterade en 3-glas kassett. Demonterade listerna utvändigt, använde dom till kassetten.
-
Intet svarade i tråden Humorhörnan ....Kontanter skulle spara en hel del utgifter. -
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Naturligtvis är den det, särskilt om du jämför dagens bilar med häst och vagn. Ändå tror jag man skulle hitta häpnadsväckande många... -
DDkvist svarade i tråden LLVP pris idag.Installationsarbetet kostade 9000 kr, ROT var 4500 kr (50%). Således har priset gått från 4500 kr till 7300 kr (30% ROT), totalpriset...
-
Iaf våran bil köra normalt nästan bara på el även om det blev tvärs om på semestern. BMW verkar ha, vet inte hur andra har det... -
LLiljeros svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Är inte Tesla redan frånkörda? Skulle säga att deras försprång alla fall är borta. Det visar dock hur långt fram dom låg när dom...
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Klart det är skillnad. Hybriden drar ju också mer bränsle/el om du drar tungt släp. Just i de här fallet är nog diesel ett bättre... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Iaf våran bil köra normalt nästan bara på el även om det blev tvärs om på semestern. BMW verkar ha, vet inte hur andra har det...
-
PPINSA MED CF, GRÄDDFIL, OST, LÖK + RÄKOR
-
En kollega till mig körde min förmånsbil medan jag var tjänstledig. Han hävdar att den gjorde av med 50% av batteriet när han körde från... -
PDet går utmärkt, det är det som är min plan 😎 I morgon börjar Festivalsjöbyn i Valsjöbyn som är en småtrevlig tillställning. Nu vet jag...
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det. Men fortfarande körs det med båda motorerna. Jag vet inte hur du kör. Men det finns folk med hybrider som kör endast med... -
Dubbla drivlinor är bra och dåligt, precis som en 4wd elbil. Dubbla elmotorer dubblar sannolikheten för fel. Men får prioritera. Vi har... -
Det är väl mest att räckvidden går ner påtagligt. Elbilar är ju generellt sett väldigt väloptimerade för vindmotstånd, just för att få... -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Snarare kommer hybrider som går köra ca 5mil på en laddning vara döda ur de flestas intressen den dagen bensinen börjar kosta 30kr... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Att anlägga en damm – en ettårig(?) resa.Tack! Målet har varit enkelhet, om inte annat för att jag inte kan bättre, men förhoppningsvis även en viss proportionalitet som ger... -
Det tror jag med. Men det är ju ungefär ett lika klent hopp som de som för hundra år sedan sa att häst och vagn var det trygga valet... -
Hhe-peter svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Oktober 2025 var det 540kr i elfaktura (all inklusive överföring och skatter). Villa 220m2 4 pers. Tror inte heller, att 4.000kr är...
-
TTräkirurgen svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Oljelandet Norge verkar vara elbilarnas förlovade land efter att ha kört där en hel del med min miljöförstörande dieselbil. Mängden...
-
IPlintar och reglar kostar också massa pengar, samt att det bygger på höjden. Försök få tag på billig cellplast till en grund, kanske...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Många elkonsumenter upplever sannolikt att det var bättre när SE3 och SE4 hade en svagare koppling till kontinentens elpriser, eftersom...