Senaste aktiviteten
-
DJa, eller ännu större fyrfackskärl så att allt får plats... 🤔 ...eller individuellt anpassade fyrfackskärl... Runt hälften av hushållen...
-
BMed gevär?
-
SStefan_R gillade Keillers inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Byggde ett litet tak av sånt som fanns i vedbon. I övrigt sköter sig klipparen som den ska, även om jag behöver göra en ö runt en buske...
-
RRobzon svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.Så är det. Men om det är enkelt och billigt att få ledningen omdragen så finns också alternativet att flytta fram Attefallaren litet, så...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Hade den fått gå någon minut till i ugnen så.. 🙂👌 -
DDet du beskriver är ju stordriftens fördelar och smådriftens ineffektivitet. Om man bryter ned större verksamhet till mindre enheter får...
-
LLånge Jan skrattade åt gaidins inlägg i tråden Felkopplad el, dolt fel? Om inte besiktningsmannens ansvar eller ej?.Där har du ytterligare ett ev problem. Strömmen till pumpen, ladan och elstängslet går på omätt el, om du ni inte har en elmätare till...
-
Ffribygg svarade i tråden Vad blir det för mat?.I bland blir det så om man skriver innan man läst färdigt..
-
MMr Tool gillade Keillers inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Byggde ett litet tak av sånt som fanns i vedbon. I övrigt sköter sig klipparen som den ska, även om jag behöver göra en ö runt en buske...
-
FSåg nu att jag var tvåa på den 😎
-
Ffribygg svarade i tråden Pump till grävd brunn för dricksvatten | Off grid.I en offgridstuga tänker jag att en rickepump är det rätta.
-
BBästerortarn svarade i tråden Vad blir det för mat?.Den är faktiskt rätt bra, speciellt salami och mozzarella-varianterna. Prisvärd om inte annat.
-
UUffe A svarade i tråden Vad blir det för mat?.Såg nu att jag var tvåa på den 😎
-
DHade vi inte haft viktbaserad taxa på restavfallet så hade grannarna accepterat att ha delade kärl vid postlådorna, men det går inte få...
-
PPella-plank svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Brädor är tunnare än plank? Känns som det borde vara tvärtom 😅
-
BFryspizza, ICAs egna, salami. Dåligt gräddad så jag besparar er fotot.. 😉
-
UFyndade 2 kg nötfärs med sista förbrukningsdag idag på lanthandeln i förmiddags OCH jag är ju i J❤️mtland där det varit riktigt...
-
FFarmarskruv38234 svarade i tråden Renovering av skrivbord i nyrenässans stil fortsättning.Okej, intressant! Hur stark koncentration av väteperoxid borde jag använda? 😀
-
PPella-plank svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Oj, vet inte, kan lossa pumpen och kolla hur det ser ut underifrån, det är nog ett bra förslag. Det enda med värme jag har är en...
-
ATycker att det fokuseras för mycket på internationella avarter av ledare när vi har våra egna avarter!
-
Ffribygg svarade i tråden Vad blir det för mat?.