Senaste aktiviteten
-
ABytte ut tryckesfjädern på insidan, med: instruktionen nedan en fjädertång från Kjell & Co med utbytbara käftar för 99.90 en...
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.får hänga på med. Hazy days, god IPA från Karlskrona microbryggeri.
-
FDet händer lite saker. Men jag tänker vi börjar med "litet men större effekt än man tror": Målade lite doslock och lamputtag i samma...
-
PPella-plank svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Ok! Tack för tips!
-
BBästerortarn svarade i tråden Vad blir det för mat?.Då är du i mina krokar. BRC är riktigt bra och dom brukar ha jävligt bra käk. Laxsjö och Laxviken är superfint. Republiken är...
-
UJaja, vem är jag att neka tillfället till en god IPA. 🤷🍻
-
UJag måste nog erkänna att jag har trott att alla dagar är IPA-dagar. Men det kanske bara är lokalt 🤔🥰 Men, vem är jag att inte...
-
UFredag idag för mig 😎 Blev en lunch med tillbehör. Helt ok lager till maten.
-
TJaja, vem är jag att neka tillfället till en god IPA. 🤷🍻
-
USå bra att jag "råkade" ta en då 😀
-
TJag måste nog erkänna att jag har trott att alla dagar är IPA-dagar. Men det kanske bara är lokalt 🤔🥰 Men, vem är jag att inte...
-
UFör kännedom.☝️ Internationella IPA dagen idag. 🍻🙂
-
Ffribygg svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Du kan nog tillsätta lite kimrök om du vill ha Roslagsmahognyn svart.
-
UDen slank ner 😎 Mycket god.
-
UDricker sällan alkohol men blir det någon öl så blir det Sofiero 7.5.
-
RRobert-san01 svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Fick hjälp av dottern med det sista på renoveringen av trappan.
-
UKom en leverans till den lokala alkoholistbodegan idag och den måste man ju ta hand om...
-
UVielleicht… Jag tror jag har en Wiehenstephanerincident beskriven i tråden från början av mars. Har inte hämtat mig än. Men skämt...
-
DNja, hundskit i frysen känns väl sådär... Men det går ju knappast att jämföra med räkskal. Man tar ut räkorna ifrån frysen, skalar dem...
-
UDu sollst vielleicht ein weißbier von Wiehenstephaner probieren? Es gehts viele andren wie schmeckt gut auch. 🍻👌
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Koppla puckdimmer.Vad har du i dosan? Går det iväg två ledare i ett rör åt höger? Visar bilden en befintlig installation som fungerar? Har du ändrat... -
Friggebod.net svarade i tråden Bevattningsförbud beror ofta på dåliga vattenverk.Ja, högersidan har också sina prestigefyllda saker att satsa på som är "roligare" än vanligt underhåll. Men det mesta av kommunens... -
DHade kommunen fått bestämma själva så tror jag att de gärna hade låtit mjukplasten brinna, och att all metall som ryms i tunnan hade...
-
DDet började med drömmar om "rättvisa" och att skapa goda incitamentsstrukturer som hjälper miljön genom centrala planer. Man ville på...
-
RDå var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...