Senaste aktiviteten
-
FemTummar svarade i tråden Humorhörnan .... -
BOT:Är det inte rätt omodernt, många har ju skaffat plasmaskärare och det finns ju smidiga batteridrivna vinkelslipar om du är orolig för...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Fryspizza, ICAs egna, salami. Dåligt gräddad så jag besparar er fotot.. 😉 -
KDå var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Är just nu på Big river camp, i republiken Jämtland. Så här har vi nu käkat älg-burgare och ren-burgare. De hade tyvärr slut på... -
PPella-plank svarade i tråden Projekt: Renovera timmerhus.Haft möjlighet att jobba från landet idag, så fortsatt fixa med uthuset en stund ikväll. Köpte en hink falu ljus, och målade vid sidan...
-
KInte på huset direkt, men väl på tomten. Denna har legat här, sen låg det ca 3 stenar runtom och uppe på allt det hade de planterat en...
-
JDå var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...
-
SMåste kolla kurvor för att veta. Misstänker att det är svårt på Vevorfläktar. Kolla Systemair XL fläktarna istället.Bästa är om du ber...
-
Aaifoskat svarade i tråden Påbörjan till grannfejd?.Roliga är att de som förmodligen gnäller har själv hund...🙄 Vet iaf att grannarna snett mittemot har alla hundar hos sig, som också...
-
M-MH- svarade i tråden Borra i stål.Nja, det är en lös bit bara så det är nog inga problem.
-
ASkulle inte bry mig ett enda dugg. Folk som skriver lappar behöver man inte bry sig om. Men jag skulle vara väldigt noga och kolla vad...
-
AMan ska inte lägga ut sådant på anslagstavlan,om man är irriterad på hundarna så pratar man med ägarna först , och att hundar skäller...