F fribygg #16 Medlem · Östergötland · 24 406 inlägg igår 22:13 fribygg Medlem Östergötland 24 406 inlägg igår 22:13 #16 B Belastar skrev: Ta skärbrännaren istället! Lätt att komma nära bärget. Bara å bränna av. De flesta har inte tillgång till skärbrännare..
B Belastar skrev: Ta skärbrännaren istället! Lätt att komma nära bärget. Bara å bränna av. De flesta har inte tillgång till skärbrännare..
B Belastar #17 Medlem · 339 inlägg igår 22:16 Belastar Medlem 339 inlägg igår 22:16 #17 F fribygg skrev: De flesta har inte tillgång till skärbrännare.. Skärbrännare lär man jue ha!!! Perfekt nu i bärtider då man kommer ut i skogen!! 😉
F fribygg skrev: De flesta har inte tillgång till skärbrännare.. Skärbrännare lär man jue ha!!! Perfekt nu i bärtider då man kommer ut i skogen!! 😉
F fribygg #18 Medlem · Östergötland · 24 406 inlägg igår 22:20 fribygg Medlem Östergötland 24 406 inlägg igår 22:20 #18 B Belastar skrev: Skärbrännare lär man jue ha!!! Perfekt nu i bärtider då man kommer ut i skogen!! 😉 Du är lite sen på bollen, jag nämnde alternativet skärbrännare i inlägg #9
B Belastar skrev: Skärbrännare lär man jue ha!!! Perfekt nu i bärtider då man kommer ut i skogen!! 😉 Du är lite sen på bollen, jag nämnde alternativet skärbrännare i inlägg #9
B Belastar #19 Medlem · 339 inlägg igår 22:22 Belastar Medlem 339 inlägg igår 22:22 #19 F fribygg skrev: Du är lite sen på bollen, jag nämnde alternativet skärbrännare i inlägg #9 Då är vi ivartfall två me skärbrännare!!
F fribygg skrev: Du är lite sen på bollen, jag nämnde alternativet skärbrännare i inlägg #9 Då är vi ivartfall två me skärbrännare!!
F fribygg #20 Medlem · Östergötland · 24 406 inlägg igår 22:26 fribygg Medlem Östergötland 24 406 inlägg igår 22:26 #20 B Belastar skrev: Då är vi ivartfall två me skärbrännare!! OT:Jag använde gassvetsen till hårdlödning, har aldrig provat att skära med den och skulle tro att tigersåg är lämpligare för TS.
B Belastar skrev: Då är vi ivartfall två me skärbrännare!! OT:Jag använde gassvetsen till hårdlödning, har aldrig provat att skära med den och skulle tro att tigersåg är lämpligare för TS.
B Belastar #21 Medlem · 339 inlägg igår 22:30 Belastar Medlem 339 inlägg igår 22:30 #21 F fribygg skrev: OT:Jag använde gassvetsen till hårdlödning, har aldrig provat att skära med den och skulle tro att tigersåg är lämpligare för TS. Å andra sidan är de ett gyllene tillfälle för TS å öva sig på.
F fribygg skrev: OT:Jag använde gassvetsen till hårdlödning, har aldrig provat att skära med den och skulle tro att tigersåg är lämpligare för TS. Å andra sidan är de ett gyllene tillfälle för TS å öva sig på.
F fribygg #22 Medlem · Östergötland · 24 406 inlägg igår 22:34 fribygg Medlem Östergötland 24 406 inlägg igår 22:34 #22 B Belastar skrev: Då är vi ivartfall två me skärbrännare!! OT:Är det inte rätt omodernt, många har ju skaffat plasmaskärare och det finns ju smidiga batteridrivna vinkelslipar om du är orolig för att bli inlåst på skogsvägar ( där du förmodligen inte får åka ändå)
B Belastar skrev: Då är vi ivartfall två me skärbrännare!! OT:Är det inte rätt omodernt, många har ju skaffat plasmaskärare och det finns ju smidiga batteridrivna vinkelslipar om du är orolig för att bli inlåst på skogsvägar ( där du förmodligen inte får åka ändå)