Senaste aktiviteten
-
Ffribygg svarade i tråden Klammer och pistol?.Det finns nog fortfarande 3mm 30mm långa hullingkrampor på tex Bole
-
Ddiceman svarade i tråden Karm badrum.Rätt karm? Mindre djup (93?)?
-
XxLnT svarade i tråden Klammer och pistol?.Jag tror det blir för grovt.
-
Ffribygg svarade i tråden Renovera gamla fönster.Lika mycket vit titanzink.
-
PNu har jag gjort färdig kretsen till AC systemet. Från brytaren i kupén till kopplingen i kompressorn. Diod monterad också för att...
-
PPysslarn svarade i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Sorry, skrev om apparaten när jag hade köpt den. Trodde den stod på allas önskelistor sedan… Ingen fara med tonen, upplevde dig inte...
-
Mml novis svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Då skulle hon går till anfall. Hon är inte riktigt frisk, förstår du.
-
Aannsofian svarade i tråden Hur gör man en rabattkant med småsten utan ogräs?.En bild skulle underlätta 🙂
-
GDet finns olika lösningar med avfuktning kan vara värt att kolla. Dyrt att byta golv var 15 år. Och som någon skrev ingen ventilation på...
-
Mml novis svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Knappast
-
LLångsamtmenrätt svarade i tråden Hur koppla LK Värmerör till UNI-fördelare.Har inte ens tittat på priset, är maximal tvärsnittsyta med minimerat motstånd som lockar med värmerören :)
-
KKane svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Läs inlägg #51 så kanske du får ihop det.
-
Mml novis svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..
-
Daniel_N älskade Pysslarns inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Och plötsligt blev verkstaden hälsovådlig… Och det gick fort måste jag säga! Egentligen har det väl kommit smygande en tid men för ett... -
PPysslarn älskade Frustrators inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Du skulle tipsat mig om en sån när du hörde att jag skulle till Ikea. Nu bommade jag det :( Och sorry om jag var kort i telefon, gbg är...
-
PMeloner...
-
LLeif i Skåne svarade i tråden Hur hade ni gjort - gjuta platta till uterum.Är det al-profiler i bärande? Du får en rälsskena som sticker 2 cm upp från golvet att slå tårna i. Jag hade problem när Willab garden...
-
LLångsamtmenrätt svarade i tråden Hur koppla LK Värmerör till UNI-fördelare.Jo, det verkar stämma för 25x2.3, men hittar ingen motsvarighet till 32x2.9, dock verkar kanske de grå funka här...
-
PDet blev en hel del innan hon tröttnade på borstandet.
-
PVi hjälps åt att få bort lite av den varma pälsen 😺
-
HHJ-C svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Det kan väl aldrig vara så att hans text är ett svar till inlägget (av användaren Intet) som han citerar, enligt helt vanlig...
-
FredrikR gillade Pysslarns inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Och plötsligt blev verkstaden hälsovådlig… Och det gick fort måste jag säga! Egentligen har det väl kommit smygande en tid men för ett... -
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.I kvällssolen så avnjöts denna. Riktigt bra, fin beska och fruktig. Välgjord.
-
Frustrator svarade i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Du skulle tipsat mig om en sån när du hörde att jag skulle till Ikea. Nu bommade jag det :( Och sorry om jag var kort i telefon, gbg är...