Senaste aktiviteten
-
HHJ-C svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Som jag förstod det var fsn på din sida och skrev att grannen var bufflig? Trodde också att det var därför du ”gillade” hans inlägg. Det...
-
MTech svarade i tråden Projekt taklyft!.Stommen åkte upp. -
mexitegel svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Tyvärr skrev jag fel, det ska vara 17 grader, men oavsett så är du helt körd med 15 grader. Den kommer ramla ner närsomhelst. -
Ffribygg svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.OT: Du kommer att dö.. (troligtvis inte pga den snedsågade brädbiten eller valet av slangvinda)
-
DRent förbrukningsmässigt så blir det ju detsamma med låg effekt eller hög effekt det tar bara olika tid att värma upp. Jag hade också...
-
Mml novis skrattade åt peteds01s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta gula tråden på natten 50cm mot deras sida.
-
MHan/hon frågar om råd/alternativ eftersom det inte går att prata med grannen.En del verkar ha missat det…..men som någon redan...
-
lars_stefan_axelsson gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.En närmare läsning av rapporten visar att den är trams och förljugen statistik. De räknar alltså på genomsnittliga villapriser i... -
Kvackatore svarade i tråden Hur ska vi göra med höjdskillnaden på tomten?.Stor fördel att ligga högre än grannarna men se till att slänten är på din sida. När ni ändå håller på så lägg en dräneringslang och... -
DTappade orken att skriva nått då det var så många korkade kommentarer. Ingen av er vet hur min granne är och hur vi som bor runt henne...
-
MNi vet, över tid så kanske man utvecklar en aversion mot sin granne. Ett naturligt avståndstagande från en person/familj man inte är...
-
DDilato förvånades av ml noviss inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Och du är nog helt jävla intelligensbefriad! Har du nånsin träffat på en riktig psykopat? Det finns en orsak till att jag inte vill...
-
DFör TS skriver att de markerat ut gränsen, så det verkar inte vara någon konflikt om var den går
-
Mml novis svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Tappade orken att skriva nått då det var så många korkade kommentarer. Ingen av er vet hur min granne är och hur vi som bor runt henne...
-
LL A Axelsson svarade i tråden Hitta reservdelar till garageport?.Kan du hitta en reservdel och byta själv så är det nog kanske bästa lösningen på ditt problem. Ett alternativ är att undersöka om ett...
-
AAbies koreana svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Du har framstått som en bildad och kunnig person här på forumet men när det gäller klimatet har du visst gått vilse rejält. Jag tror ju...
-
MKär, nja. Snål däremot; ja! :D Det var gamla fina inslitna penslar som skulle kostat 800-900:- att skaffa nya i samma klass. Rostfria...
-
Mml novis svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Och du är nog helt jävla intelligensbefriad! Har du nånsin träffat på en riktig psykopat? Det finns en orsak till att jag inte vill...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.jawen är så saklig han klarar av att vara.
-
CCastor98 svarade i tråden Hur gör man om bergvärmehålet läcker vatten ?.Ok, det är nog något sånt som måste göras, tyvärr så kan jag inte fixa det själv, så jag får försöka hitta någon firma som kan ordna det.
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Varmvattenberedare 2 eller 3-fas?.I Sverige vill man ha alla stora förbrukare trefasiga. Det är synd att en modern VVB inte ska gå att få trefasig med 3 kW. Bara vi... -
PPatrik Zedendahl svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Man ska nästan aldrig binda sina lån. Det blir dyrare över tid
-
MHej, Jag skulle börja med dokumentera med bilder under resans gång, det kostar inget och ingen kan hindra dig. Känner igen situationen...
-
CBeroende på hur marken ser ut så kan du ju göra en liten dekorativ "bäck" och kanske damm & "vattenfall"?
-
GVi bor på en tomt som är upphöjd ca 50-70cm i ett villakvarter med en gångväg utanför tomten. En stor fördel är att man får mindre...