Senaste aktiviteten
-
TTommyC svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag har såklart ingen statistik över skador på Taxibilar men jag lever i tron att de drabbas av ovanligt många skador jämfört med privat...
-
Mmartinizi svarade i tråden Ställa tvättmaskin och tumlare på IKEA Överskåp?.Vad är detta för produkter? Ser supersmart ut!!
-
Luckef svarade i tråden Samsung kyl: Problem att få kyla - fläkten?.Samma problem här.. Samma modell. Trasig kyl? Temperaturen håller inte, fläkt snurrar ej. Hur löste det sig för er andra? -
NVarför är det ok att lägga gödsel från alla typer av djur direkt i/på jord där man odlar mat, men samma produkt från människa är *farlig*?
-
Mmartinizi svarade i tråden Ställa tvättmaskin och tumlare på IKEA Överskåp?.Har du hela inköpslistan? Inte bara lådorna utan skivor och hela kitet?
-
PPeter_Bromma svarade i tråden Hur ska vi göra med höjdskillnaden på tomten?.Tror det är få som senare känner att de höjde för lite. Kan ju vara läge att snacka med grannarna som också ser ut att ha en lägre punkt...
-
VInstämmer i låg kvalite på Yale Doorman L3. Har haft två lås i tre år, en ny dörr och en gammal dörr. Egen installation, godkänd...
-
Jjawen svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Ja, just spotpriserna på "vår el" har ju nästan blivit "en ickefråga", då el transporten & häv effekten "skatt på skatt & moms" på allt...
-
NOm det är en infiltrationsbädd i marken så tvivlar jag på att den påverkar jorden ovanför, och det som odlas i den, på något sätt alls...
-
Noramasen svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Visst att det kostar, men att betala för annat än det man är intresserad av är mer än jag är villig till. Tacka vet jag exempelvis F1... -
LSkriver det igen där skulle jag definitivt kört med tillmaknin, dvs samma metod som användes innan krut/dynamit i Falu Koppargruva. Ett...
-
MÄr också inne på göra en sån här lösning med bygga skåp under mha IKEAs 40cm höga överskåp. Skulle dock vilja ha utdragsskiva för ställa...
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."4 000 kWh, villa i Dalarna, 50 m², 70% mindre än genomsnittet ..." En medlem har uppdaterat sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ja, och jag skulle säga att det är det normala förfarandet när man tar ut kontanter. Att använda kreditkort för kontantuttag är ofta en... -
JVäldigt förvirrat. Det är helt ointressant för konsument om spotpriset är minus 1 öre eller plus 3 öre när det tillkommer ca 70-100 öre...
-
Jjawen svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nätägarna har i en av dem mest riskfria "monopolmarknaderna", en sanslöst hög "vinstmarginal" om 16- 23 %.....Om detta INTE är "ren...
-
LLaT svarade i tråden GAAAAHHHH!!!....
-
Hns235 svarade i tråden Svamp på yttervägg.Hur gick det med detta? Vedmussling är en brunrötare och växer så breder ut sig så långt det finns förutsättningar (fukt). Den föredrar... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fast idag är det knappt någon skillnad på bensin / dieselbilar annat än pengar. Dieslar varvar mer, bensinare är snålare etc. De flesta...
-
Bo.Siltberg gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Ja, om du likställer dessa uttalanden då är ju vidare diskussion helt meningslös... Jag sår inte på hälleberget. Det är änna ingen... -
Att starta en tråd om en annan tråd som tydligen spårat ur, och direkt i första inlägget beskriva motståndarna som hysteriska. Vad kan... -
NPropagerar du även då att allt gammalt är bra?! PCB? Asbests? Det jag påstår är att när golvet är "öppet" så varför då inte dra om...
-
Intet svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Vill du ge ett exempel på en förolämpning?