Hej, har en lvp som går konstigt. Nästan som att pumpen har ingen aning om faktiska tempen och jag misstänker något knas med givarna på innerdelen.
Är det någon som har koll på vad för typ av ntc det sitter på innerdelen? En sitter i ett kopparrör på själva kondensorn/förångaren och jag mäter 650 kohm mellan ledarna. Den andra sitter i en plasthållare ytligt på kondensor/förångare närmast filtret och där hade jag svårt att mäta men den var 3-ledad.
Ingen aning om det är en 10k-20k eller vad som normalt sitter på innerdelen. Utedelen verkar ha 20k eller 25k givare (3st).
Daikin lvp:
innerdel FTXTM30M2V1B
utedel RXTM30N2V1B
Tack på förhand
Budde