Senaste aktiviteten
-
RDet enda jag kan störa mig på på bilderna är den där korta biten, visst ,inte jättebra men överlag är det helt klart den nivån jag hade...
-
RJag hade väl försökt undvika skarvning längs läggningen, men kunden kan ju ha haft styrningar om frisen. Ser inget på det lilla värt att...
-
RTyckte det såg bra ut i dagsljus.
-
RSer fint ut
-
RGår det att få se bilder som inte är tagna i släpljus på natten? Det kanske ser ut som skit mitt på dagen också, men i det där ljuset...
-
UKommer garanterat att funka men varför chansa? Ganska enkelt att nu sätta in en kloss! Lär ju räcka med en 45x45. Jag byggde precis som...
-
JJ Vos svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Det där låter riktigt intressant. Iom att det är lite omständigt och svårare att få tag i en lång 0,75mm2 kabel har jag inte testat...
-
RDosclips, som träs på kanten av dosan, https://www.elko.se/produkter/14-dosor-tacklock/tillbehor/dosclips
-
RDosclips eller så putsar du in nya dosor.
-
RVad jag inte sett i tråden är den oerhört svåra frågan "vad är TS närstående beredd att göra för att ta sig ur situationen"? Min...
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Eftersom du inte tar till dig det jag redan skrivit så är det uppenbarligen ingen poäng att jag börjar förklara hur mobilsignalerna... -
RDet kan finnas en dold samäganderätt i sådana här fall, men det förutsätter bl.a. att fastigheten köpts för att vara gemensam bostad...
-
RDå har jag lärt mig något!
-
RJa det är inte konstigt eller särskilt ovanligt. Ofta handlar det om att föräldrar står som medlåntagare till ungdomens/studentens bolån...
-
JJohnKlint svarade i tråden Byta köksblandare på denna bänk.Ser ut såhär underifrån. Hur gör jag med diskbänken?
-
RDet har varit en ögonöppnare för mig men det är helt klart så att två personer kan ha gemensamma huslån trots att bara en person äger...
-
RGoogla "medlåntagare bolån" så slipper du vara så självsäkert okunnig😇
-
RDet går alldeles utmärkt att stå med som låntagare på ett huslån men ,att inte äga del av fastigheten.. Det är till och med inte helt...
-
RBlancolån är UTAN säkerhet men här är ju fastigheten säkerhet. Att det står 2 låntagare istf 1 på skuldebrevet gynnar självklart banken...
-
RVarför skulle man inte kunna det? TS beskriver situationen i trådens första inlägg.
-
RHur tänkte du där?
-
BJag har inte glömt bort varesig dammen eller pjojekttråden... Men det har varit så otroligt mycket annat. Jag lägger ca 30 minuter på...
-
RHon bör väl se till att enbart betala blancolånen. Skit i bolånet, om det inte blir betalt så tar banken huset och det blir sålt. Om...
-
RAtt förklara varför dåliga råd är dåliga hjälper också TS och dess bekante.
-
JJakobf26 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer effekt. 2. En solig kväll med en skön liten entrecote på grillen tillsammans med vänner. På tvn rullar lite fotbolls-VM och...
-
RVerkligheten är tyvärr betydligt sämre. Bluestep anger själva ”Bolåneränta från 4,65 % till 9,75 %”. Gissa om de ligger i det nedre...