Senaste aktiviteten
-
MSå här skriver FAR: Revisionslagen har även en intressant formulering: Jag kan nog tycka att professionell skepticism kan innebära...
-
RInte i närheten. Helt andra räntesatser på bolån för personer med dålig ekonomi.
-
RHar du några kloka förslag på hur en bank bör göra för att undvika att en gäldenär får för sig att börja missköta sin ekonomi? Tror du...
-
MDu har ju rätt att se samtliga protokoll och andra handlingar som föreningen har. Så även om du granskar en viss räkenskapsperiod så har...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Om det är så borde du väl kunna ge ett sakligt svar. Men det är ju tomt på det.
-
MJag ser inte problemet. Det är de ledamöter som fattade det klandervärda beslutet eller som inte fattade nödvändiga beslut som kan bli...
-
MSå här ser BoRevision på frågan om perioden efter räkenskapsårets slut fram till stämman för en bostadsrättsförening:
-
TKände ingen köttlukt igår. 😉🍻 Håller med om mycket god.
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Kände ingen köttlukt igår. 😉🍻 Håller med om mycket god. -
DdaVinci svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Om du har den uppfattningen kan du göra dig neutral genom att ta motsvarande negativa positioner.
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Jag jobbar med att utveckla mobilnät. Jag tycker nog att det räcker i denna frågan. -
Appendix gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Du fattar noll! Han skrev ju tydligt i början att de är från Färöerna. Bara för ditt förståelse: Färöerna är ingen dansk koloni. Det är...