Senaste aktiviteten
-
DGAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
Eelmont svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Spisplattan ska vara för 230Volt. mät diametern så får du rätt storlek, och fabrikatet är Ego. Samt hitta någon händig som kan hjälpa...
-
PDet är inte papaya, det är mammaya 😂
-
Noramasen svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Frugan försökte och lyckades få in mailsvar. Men tydligen är man tvungen att skaffa grundabonnemang för att sedan binda upp sig på ett... -
Fotografen gillade elmonts inlägg i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Spisplattor av fabrikatet Ego är väl det närmaste original man kan komma, dom har varit med i leken i "alla tider". -
PTrevlig en varm dag som denna.
-
DGahhhh! Gick på fel buss i totalkaoset på Hjalmar Branting i Göteborg. Nu sightseeing på nya platser en stund innan det går att rätta...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det handlar inte så mycket om var de står… nu är jag ingen expert på taxi men jag misstänker att om du är medlem i en taxicentral så får...
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag tror de är mer intresserade av avkastningen på investerat kapital. Hur kopplingen mellan den och vinst per bil är kan nog se lite... -
TTrevlig en varm dag som denna.
-
FKan du inte köpa ikeastommar och såga bort ryggen til rätt djup, och sätta tillbaka masoniten på baksidan
-
Fotografen svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Tänker köra samma imôrrn, typ... -
PPysslarn svarade i tråden Hur ska jag planera detta bygge?.Ikea producerar så ohyggligt mycket så att de skulle förlita sig på sekunda träråvaror är osannolikt. Förmodligen är deras...
-
13th Marine svarade i tråden Den stora öltråden!.Trevlig en varm dag som denna. -
Hhempularen gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.En närmare läsning av rapporten visar att den är trams och förljugen statistik. De räknar alltså på genomsnittliga villapriser i...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det var ganska uppenbart att vi skulle bli förnedrade av en övermäktig motståndare.
-
Sskogaliten svarade i tråden Risker med detta hus?.Om det är en gård, i betydelsen att läget, och tillgång till betesmark, åker och evt skog är centralt i köpet, så är egentligen frågan...
-
BInget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel.
-
MDet är väl inget problem i dag? Har du fastpris på altanen eller betalar du efter antalet timmar som gått åt?
-
Dalbotant svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Inget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel.