Senaste aktiviteten
-
Oldboy svarade i tråden Hur ofta måla om huset?.Som vanligt har man missat det väsentligaste - vad innebär ommålningen i arbete? Underhåll och bättring är ju ngt som i stort sett alla... -
ASitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Humorhörnan ....De av oss som följer @FredrikR i öltråden har väl mest sett enstaka, mer spolformade varianter postas, så jag får nog erkänna att jag... -
DennisCA svarade i tråden Solskyddsfilm effektivt?.Jag funderar på samma, mest för man satt sig en dum situation då man tidigare valt färgat glas istället för klart, nu funderar vi på... -
JJoFor svarade i tråden Hur lossar jag plastmatta från tröskel?.Tack för svar. 😃 Tänker du att jag värmer mattan och sedan använder typ en spackelspade för att lossa den? Jag vill ju gärna försöka...
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Kartläggningen visar inte vad de faktiska hushållen i kommunerna lägger på sina faktiska bolån, utan vad hypotetiska tvåinkomsthushåll... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Hahaha, ja du har så rätt. Riktigt korkad kommentar från min sida :)
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja, och det är nog rätt sant även för taxi men det är väl möjligen den intressanta delen i frågan, hur mycket arbetstid man tappar till... -
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Så många år jag väntat på en Ellen Ripley, hoppas bara likeness blir lite bättre på den slutgiltiga versionen. -
Isakare svarade i tråden Skruv- och borrtips för infästning av aluminiumram i betongplattor.Inte betong skruv, det är en engångs pryl för att det ska gå snabbt, och går inte att lossa och dra igen. Använd plugg, gärna de med... -
JTesta varmluftpistol först
-
JJa , det blir svårt att ändra om det blir fel ! Men borde inte platon mattan hålla tätt nog ? . Ev. fukt i väggen nu borde väl stiga upp...
-
Ffribygg svarade i tråden Uppbyggnad golvbjälklag öppet underifrån.Jag föreslår att du väljer vanligt sågat virke utan frästa hörn Tex 2"*7" eller 2"*8"
-
KInte då. Denna tråd har väl lärt oss att man bara laddar när man ändå behöver en paus för att äta, pinka och sträcka på benen. 😉😂
-
tveksamt svarade i tråden Humorhörnan ....Var det verkligen någon som trodde du skulle misslyckas? 😉 -
VPå vår bil kan man ställa in vad man vill ha. Helt av / Signal / Vibrationer i ratten / Korrigerande styrning. Jag har valt vibrationer...
-
NSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
Ffribygg gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett...
-
Nötegårdsgubben gillade pmds inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag tycker att det är helt OK för den som har varit höginkomsttagare under sitt yrkesverksamma liv.