Senaste aktiviteten
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett... -
Ffribygg svarade i tråden Ytterdörrar från Solid Elements.Kolla garanti villkoren innan du bestämmer dig. Kommer dörren vara monterad så att den omfattas av tillverkarens garanti eller är det...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Hur lossar jag plastmatta från tröskel?.Testa varmluftpistol först -
EEmanuel01 svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Jag fick låna gratis på Byggmax när jag köpte rännor och krokar.
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Inte då. Denna tråd har väl lärt oss att man bara laddar när man ändå behöver en paus för att äta, pinka och sträcka på benen. 😉😂 -
M”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
DDu får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input
-
Maxhoney svarade i tråden Altanstaket inspiration, tips och idéer..Har du fler bilder? -
MDra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
MSkaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
DKöp en bergborr och prova borra med den maskin du har. Jag borrade och spräckte lite berg med min billiga jula, det tar inte så lång tid...
-
DBilhammare mot berg är i princip bara att glömma, det fungerar inte om inte berget är väldigt poröst och "sprickigt". Skulle det vara...
-
Bbakterie svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Iaf i mitt hörn av Sverige ställer regionen och/eller kommunen något slags krav på fossilfria transporter, så det taxibolag som vill bli...