Senaste aktiviteten
-
TTobbbej svarade i tråden Gamla Höganäs Klinkers utomhus.Hejsan, Tyvärr är dem sålda
-
Oolofh svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Jag har en sån no name variant. Det runda munstycket längst ut går att skruva för att ändra strålbild. Tycker det ser lika dant ut på bilden
-
AAnders_Nilsson svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Dags för trådlyft, stenar finns det nämligen fortfarande. Mitt i uppfarten till mitt hus, byggt 1970, finns det en bula i asfalten på...
-
SFamiljen har fått ta över en liten stuga där taket inte underhållits på flera år. Det är tegelpannor som lades i början av nittiotalet...
-
ÅNormalt skär man tapeten 2-3mm mot lister och socklar. Jämnt och snyggt. Det där är riktigt fult gjort. Aldrig i livet att det är en...
-
ÅSvaret på den specifika frågan är dock ja, man kan gå ut en bit på lister och foder för att täcka springan i mötet mellan list och vägg...
-
ÅÄr det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
FLeasing lönar sig väl aldrig egentligen?! Det är ju som att hyra sitt boende. Man betalar nån annan för att få använda bilen. Fast...
-
JHåller med om att granfelder skall undvikas. Men oavsett gammal hävd,s akll inte en markägare behöva tåla ett intrång och själv behöva...
-
kashieda svarade i tråden Humorhörnan ....Fjortonpack ska det ju vara! -
Pen svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Ser ut ungefär som för min S1256. Hetgasen kan vara varmare för R454B har jag hört. (Bortse från att det även står R407 i diagrammet... -
RKan ni göra en egen tråd för parfym har inget med trallrengöring att göra och radera gärna det ni skrivit i denna tråd
-
GFör två somrar sedan använde jag Julas skruvar till stolpar för ett plank. De funkade galant och sitter som berget, men de är ganska...
-
LEnligt den äldre uppslagsboken kan bulten vara såväl gängad som ogängad. "Kunskapens bok" i en upplaga från tidig femtiotal. Artikeln...