Senaste aktiviteten
-
BBoByggarBogge gillade Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
BBoByggarBogge gillade Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
FFestlund gillade Stls inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Upptäckte just att en person gillat ett av mina inlägg - ett jag helt glömt bort. Så nu svarar jag mig själv, tio år senare. Det har...
-
pacman42 svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint... -
DDr.Mugg gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
DDr.Mugg skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
Rila83 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% En perfekt grillkväll spenderas med goda vänner, god mat och naturligtivs något gott i glasen 🥂 -
KKolboll gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Ett dubbelt meningslöst inlägg. För det första var det fel och för det andra hade det inte hjälpt TS även om det hade varit rätt ... -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.För att det är kineseri.
-
spänningen får variera 10% dvs mellan 207-253 V Källa: Göteborgs Energi -
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Oklart. Vad spelar det för roll?
-
BBlueztar skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
Stl svarade i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Upptäckte just att en person gillat ett av mina inlägg - ett jag helt glömt bort. Så nu svarar jag mig själv, tio år senare. Det har... -
snaggletooth gillade fribyggs inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Jag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande. -
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ett annat undantag är om en ensam bröstarvinge fått fastigheten i gåva, förtida arv eller arv. Då behöver hen inte söka lagfart. Hen...
-
Ffsn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Snygg och korrekt mening, den är jag stolt över. Måste sluta att skriva på telefonen när jag cyklar, åtminstone när jag är pruttfull.
-
snaggletooth svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Låter ändå som det är en ganska avancerad apparat, finns det någon setup för nätspänning etc.? -
JJohannesbook skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
Ffsn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Ja. Och att banka ner två pinnar, spänna upp ett snöre och med tolkningsföreträde säga att här går gränsen är också ett sätt. Finns...
-
TTNNT73 svarade i tråden Quiz: Har du koll på kärnkraft?.Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 437 andra personer (12%) som har gjort quizet "Har du koll på kärnkraft?"
-
SpikOchSkruv skapade tråden Sprickor i Mexitegel efter ändringar i bärande konstruktion i forumet Fasad.Vi kollar på att köpa ett mexitegelhus från 60-talet med sadeltak. Bakgrund Huset har en utgrävd källare. Jag vet inte exakt hur...